Ik werk puur software-matig ik maak een track in cubase waarna ik alles exporteer. Is het aan te raden de output
van de geluidskaart rechtstreeks op de versterker aan te sluiten?? Of moet er speciaal een mixer tussen zitten?
als je alleen de mixer gebruikt om de volumeknop voor je versterker vind ik het zonde.. een mixer heeft mijn inziens alleen nut wanneer je meerdere kanalen gebruikt
kan zonder mixer. ik heb er wel een klein behringertje tussen hangen om het volume naar mijn actieve monitoren makkelijke te regelen. en kan er mp3 spelers en dergelijke aan hangen.
Hoe zit het precies met opnames? Kan ik de output van de geluidskaart (Audiophile 24/96) direct weer terug laten komen
op de input. Of moet hier een mixer tussen om het signaal te versterken.
Origineel geplaatst door Zeronski Hoe zit het precies met opnames? Kan ik de output van de geluidskaart (Audiophile 24/96) direct weer terug laten komen
op de input. Of moet hier een mixer tussen om het signaal te versterken.
Eeh? Gewoon de bron voor je opname veranderen? "what you hear" of zo heet dat dacht ik. Als je geluid van je compu met dezelfde compu wilt opnemen, hoef je er niet een stekkertje tussen te zetten...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.