Nieuws.
Aangezien er anders niks van komt, en het zonde is de 25 leuke, originele tracks verloren te laten gaan (we maken tenslotte muziek om te beluisteren..) stel ik voor: 'mijn' versie van de monosynth CD-r.
Minimaal en low-budget qua uiterlijk (zwart - wit vanwege de lage kosten). Het front en back cover, zeer eenvoudig, heb ik zelf ontworpen, dus niet die van Fenderbender, vanwege praktische redenen. (kleurendruk etc.)
...Als iemand anders ook een versie wil maken, dan kan dat natuurlijk!
>>>> De CD-r is volwassen qua klank, en zeer divers. En het bevat alle belangrijke, excusieve nummers die in de thread verschenen zijn, inclusief lid naam, tijdsduur en titel. (dat was een werk). <<<<
Om de kosten van de CD-r en de print kosten en verzendkosten te drukken, reken ik er voor 2.50 euro. de hele CD dus inclusief verzendkosten! Je krijgt geen super mooie kleuren CD maar dat kan je ook niet verwachten...
Dus als je de monosynth CD-r wilt hebben, PM me met je adres (als je dat niet wilt dan moeten we daar nog een oplossing voor vinden ) en ik stuur de CD-r op. Ik hoop dat er animo voor is. Leuker kan ik het niet maken...
Marcel.