De Synthforum Monosynth CD thread.

Naton,

Ik heb een wit wijntje genomen, dat mag toch ook wel hè? Proost!!:biertje:

die voorkant is erg mooi! achterkant vind ik wat minder persoonlijk...

overigens vind ik wel dat er aandacht aan een hoes moet worden besteed, winkels als sounds willen nogwel eens demootjes in de bakken leggen en als ik dan zoiets koop let ik wel heel erg op de cover persoonlijk

de cover is net dat laatste beetje wat de cd leuk maakt!

Leuk idee Naton.
En ook goed op weg het daadwerkelijk te concretiseren.

Misschien een ideetje om de elektro wedstrijd ook in een CD of EP te gieten.

ben je ff op vakantie, is er een nieuwe monosynth thread gestart. cool natuurlijk.

kheb ff vernieuwd hoesje gemaakt:

Attachments

• mono1.jpg
    mono1.jpg
    75,9 KB · Bekeken: 99
en deze:

kmoet wel zeggen "adventures in mono" vind ik spannender klinken, ook al is het onduidelijker.
Als iemand nog op, of aanmerkingen heeft over layout/tracklisting/tekst, dan horen we dat graag:D

Attachments

• mono2.jpg
    mono2.jpg
    67,6 KB · Bekeken: 93
Het oranje lettertype met witte omranding is wat onduidelijk en de puntjes tussen de artiestennaam en de tracknaam vind ik niet mooi gedaan, ik zou zelf die punten gewoon weglaten en de tracknaam gewoon netjes onder elkaar zetten. Voor de rest ziet het er super uit.

Het is inderdaad niet echt super leesbaar die rode letters.
Maar het is wel iets interessanter dan mijn ontwerp, en past beter bij de omslag.

Fenderbender, kun je de track listing zo aanpassen, omdat er wat tracks bijgekomen/afgehaald zijn:
(er staan ook tijden bij, wellicht niet nodig maar wel informatief.)

Attachments

• test5.jpg
    test5.jpg
    38,3 KB · Bekeken: 93
Heho, mijn management vind het goed dat ik met mijn artiestennaam op een EBH CD kom :D

wel ff een vraagje: MonoVacation staat nu als pruts mp3 beschikbaar, kan 'm eventueel in CD formaat ter beschikking stellen, kan de kwaliteit wel ten goede komen.

wel, het was een spontane actie van me om dit te doen, en dat moet het blijven- ik ga er nu niets meer aan veranderen, want mijn eigen muziek neemt weer de aandacht op.
Als iemand anders een andere poging wil wagen, ga uw gang.

Wie een leuk kaal monosynth leden CD-rtje wil hebben met de track listing, zoals die hierboven staat: PM me maar. Je krijgt er een zwart-wit afdruk bij van de track listing. hij is echt leuk. ik hou het hierbij. ;)

Nieuws.

Aangezien er anders niks van komt, en het zonde is de 25 leuke, originele tracks verloren te laten gaan (we maken tenslotte muziek om te beluisteren..) stel ik voor: 'mijn' versie van de monosynth CD-r.

Minimaal en low-budget qua uiterlijk (zwart - wit vanwege de lage kosten). Het front en back cover, zeer eenvoudig, heb ik zelf ontworpen, dus niet die van Fenderbender, vanwege praktische redenen. (kleurendruk etc.)

...Als iemand anders ook een versie wil maken, dan kan dat natuurlijk!

>>>> De CD-r is volwassen qua klank, en zeer divers. En het bevat alle belangrijke, excusieve nummers die in de thread verschenen zijn, inclusief lid naam, tijdsduur en titel. (dat was een werk). <<<<

Om de kosten van de CD-r en de print kosten en verzendkosten te drukken, reken ik er voor 2.50 euro. de hele CD dus inclusief verzendkosten! Je krijgt geen super mooie kleuren CD maar dat kan je ook niet verwachten...

Dus als je de monosynth CD-r wilt hebben, PM me met je adres (als je dat niet wilt dan moeten we daar nog een oplossing voor vinden ) en ik stuur de CD-r op. Ik hoop dat er animo voor is. Leuker kan ik het niet maken... :D

Marcel.

Wegens grote belangstelling, ga ik de CD toch in kleur drukken (althans de kaft).
Er is een hartstikke leuk extra nr. op gekomen, die van Reddread (erg goed).
Wegens de kleuren druk moet ik de prijs opschroeven tot een 3.50 euro, INCLUSIEF verzendkosten.

Bestel nu!:biertje:

Attachments

• cd1.jpg
    cd1.jpg
    14 KB · Bekeken: 93
Ik heb de cd vandaag binnengekregen, dank ervoor Naton.Rozenburg!!

Echt een hele goede en leuke cd, met inderdaad veel interessante nummers. Klasse!!!!!!!!!!!!!!!1
Echt een aanbeveling waard deze cd.

Phochos:D

aL 6 bestellingen binnen.

Phochos en Hazes, jullie krijgen binnenkort de 'echte' CD, in kleur, in een jewel-case. Met een extra nr.
Deze CD ziet er veel professioneler uit.
de CD-r is van uitstekende kwaliteit, deze gaat lang mee.

Geinteresseerden: Twijfel niet!
Dit naslag werk is een must voor iedere synthesizer liefhebber.

Voorlopig kun je me een Persoonlijk Bericht geven, waarna ik de CD opstuur en jij het geld.
Later komt ook een PayPal optie.

Super!

Ik heb de cd vandaag binnengekregen 8) ik kan hem zeker aanraden aan andere leden. Ik ben nu aan t luisteren en het is echt de moeite waard, van hoogstaande kwaliteit de tracks. Dankjewel marcel!

Back