De Synthforum Monosynth CD thread.

hee wat zie ik daar...

ik kom echt nog heel sporadisch hier op het forum maar nou zzie ik opeens mijn nummer in de track list staan.
staat mijn nummer ook op die cd dan? want ik heb hem namelijk al heel lang niet meer online staan.

ik heb em vandaag bij de post ontvangen en het ziet er mooi uit en klinkt geweldig, een echt collectors item!

Bedankt voor de leuke reakties.. het was een geweldig, slopend werk :( om alles voor elkaar te krijgen. Maar de kaft ziet er idd goed uit zo hoop ik.*D

@ EDP: Jouw track had ik sinds lang bewaard! En je track vond ik zo leuk, dat ik hem op de 1ste plek heb gezet.
Ik kon je hier op het forum niet bereiken (dit geldt ook voor andere artiesten.)
Ik besef wel dat ik er geen toestemming voor heb gevraagd.. maar dit is (nog..) geen commerciele CD, en de artiesten verdienen er geen geld aan.

Ik hoop dat je de track er op wilt laten staan.:dj:
( En je kunt de CD ook bestellen bij mij - ik maak er zoals gezegd geen winst op hoor- integendeel.) =(

Marcel.

neenee ik vind het juist hardstikke gaaf dat ie er op staat. maar ik was eigenlijk een beetje verbaasd dat deze thread nog zo levendig was. leuk

laat hem er maar op staan!
en ik wil er graag eentje bij je bestellen als dat kan.

Het bestellen kan nu ook via PayPal (veilig).
EDP, als je me via een PM je adres mailt, dan stuur ik er z.s.m. eentje op.

help! Mijn PM box was vol... dus een aantal PM heb ik niet kunnen lezen-

iedereen die geprobeerd heeft een PM te sturen en die ik niet teruggemaild heb, please nog eens proberen.. bedankt.

tot nu toe hebben besteld:

- Phochos
- Hazes
- Synthmann
- Roel (heb ik geen adres van)
- Chrizz
- Burp
- EDP
- Blinx

nogmaals degene die hem willen hebben en niet op deze lijst staan, ( T-jay) stuur me een mail - ook al had je al gestuurd, of gebruik brandebokje@Hotmail.com

:)

Als starter van de monosynth trheat waardoor al deze nummers zijn ontstaan en waardoor er uiteindelijk een cd is samengesteld krijg ik vast wel een exemplaar. ;)

Sorry dat het nogal wat moeite kostte om mijn naam te achterhalen, had het al ff niet meer gevolgd, wist dus niks van je cd-plannen af, laat staan dat ik er op stond hahah. Maar erg leuk, ben er benieuwd naar!:okdan:

Vandaag weer een rits op de post gestuurd ;)

Ik had trouwens gisteren een nieuws item gemaakt voor de CD- is die weggehaald weer of zoiets?
Het is toch wel nieuws dacht ik.

Ik was dat draadje ook kwijt, staat nu bij releases. Niet nieuws genoeg denk ik? :S

Origineel geplaatst door sander
Als starter van de monosynth trheat waardoor al deze nummers zijn ontstaan en waardoor er uiteindelijk een cd is samengesteld krijg ik vast wel een exemplaar. ;)

:eureka:

mag ik je er ff op wijzen sander dat jij slechts de starter bent geweest van de thread met een 'gestolen' concept
(idee heb je gezien op een andere site/forum)... in tegenstelling tot vele leden was je eigen bijdrage 0,0 volgens mij dus waarom jij er dan 1 gratis moet hebben is mij een raadsel...

De gebruikte Synths

De gebruikte Synths

Omdat ik nogal een hoge informatiebehoefte heb wilde ik graag weten welke synths er gebruikt zijn.
Met enig speurwerk ben ik tot de volgende lijst gekomen:

-edp Ms 20 - Korg ms-20
Monogoof- Arp axxe
Funlab - Arp Axxe
E-motion- ?
Korg-o-rama - Minikorg 700s
Goofmoog- Moog Prodigy
Duckwithsunglasses- Moog Prodigy
Sk- Loveplanet - ?
100%pure Andy - ?
Koelkast- Korg Ms-20
Em es techno- Korg Ms-10
Basic emotions - Commodore 64
Alles ms-10 - Korg ms-10
Monopoly= Korg Monopoly
!mono!- ?
In the year ms2000 - Korg ms-2000
101- Roland sh-101
1 potig insekt- ?
Monovacation - Korg Monopoly
Justb Mono- ?
tonebank- Casio sa-1
Retro 1 - Roland s-h101
Maser - Waldorf Pulse
Monotonal - Roland sh-101
Ofzow- k-zooi in me vogelkooi - ?

Sommige lagen natuurlijk erg voor de hand. Een aantal heb ik niet kunnen achterhalen maar wie het weet mag het zeggen:doei:

Dread

100% Pure Andy gemaakt door Andromeda met monofone geluiden in te zetten en te multitracken.

!mono! Heb ik gemaakt met een (simpele) monofone patch uit de Nord modular, die ik vervolgens gemultitracked heb. Geïnteresseerden kunnen 'm krijgen van me.

Groet'n, H6

Update!!

Edp Ms 20 - Korg ms-20
Monogoof- Arp axxe
Funlab - Arp Axxe
E-motion- ?
Korg-o-rama - Minikorg 700s
Goofmoog- Moog Prodigy
Duckwithsunglasses- Moog Prodigy
Sk- Loveplanet - ?
100%pure Andy - Alesis Andromeda
Koelkast- Korg Ms-20