Newbie alert!

JasonX

Ingeburgerd
Goedemiddag mensen,

Ik zal me even voorstellen: Jason X uit Leiden, 25 jaar.

Wat doe ik hier? Met de opkomst van Hardcore dacht ik dat ik ook wel muziek kon maken. Dat begon op de Amiga, en is daarna naar de PC verhuist (FastTracker :halleluja ). Helaas kwam daar niet zo heel veel goed geluid uit, dus wilde ik meer.
Met wat subsidie van mijn vader kon ik toen wat apparatuur kopen.

Ik heb me alleen nooit goed erin verdiept, en kon dus nooit eruit krijgen wat ik in mijn hoofd had. Als ik mezelf zo bekijk, kan ik gerust zeggen dat ik niks weet over de techniek van de apparatuur en methodieken. Ik zat maar wat aan te klooien (met soms best leuke resultaten al zeg ik het zelf)

Nu werk ik fulltime en heb ik wat meer te besteden. Daarom is het toch weer een beetje gaan kriebelen, want niks is mooier dan je eigen muziek creeeren! Daarom ben ik hier terecht gekomen, in de hoop eindelijk eens wat te leren en weer eens achter de knoppen te kunnen gaan zitten, al zijn het nieuw aan te schaffen knoppen.

Mijn genres: hardstyle / hardcore

Wat staat er bij mij te verstoffen:
- Een Roland XP-10 keyboard
- Een Akai S2000 sampler
- Een Mackie 14xx Mengpaneel
- Een Samson versterker
- Absolute Zero boxen.
Ik gebruikte Cubase VST.

Tot zover mijn introductie. Hopelijk zijn jullie bereid deze newbie te helpen. Als iemand topics/sites/documenten weet voor wat basis-educatie hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Jason X

Welkom
top.jasonx.jpg

Back