[mp3] For Those Who Like the Groove

Origineel geplaatst door dsil
Heeft of iemand trouwens ook nog iets van een documentaire over house, waarin Spiral Tribe naar rotterdam komt en daar een paar feesten houdt? Dat was als het goed is ook ergens in 92 of 91. Dit was ook echt een leuke documentaire waarin een aantal gasten op het feest hun koppen kaal scheren (begin van de gabbers?).

Is dat die documentaire waar een fotograaf gabbers op de foto zet tegen een witte achtergrond?
Die heb ik op band, ik heb ergens 2 banden van 3 of 4 uur met docu's van begin 90 liggen. Ik zal eens zoeken als ik tijd heb.

Origineel geplaatst door mono-poly
Kan er niks via www.yousendit.com geshared worden?
Dan hebben we niks te maken met iritante data limieten.
Alleen tijds limieten van 8 dagen.

das een idee, hoewel yousendit zwaar annoying is, ist altijd nog beter dan niets...

staat het tv programma van house gewoon uit je dak inmiddels al ergens online ? ik zoek ook nog andere opnames van tv programma's waar eddy de clercq of dano of flamman of andere oudgedienden over house praten, wie kan mij helpen ?

1993 platen

1993 platen

ouwe platen. ik heb nog vet veel 1988/1992 platen mischien een keer een idee voor een feessie en dat alles op wordt genomen ,met nog meer mensen die die platen uit die tijd hebben. en draaien.

iemand een zaaltje tot zijn beschikking?.

==onrust en vara docu's==

==onrust en vara docu's==

Warme Bakker,

Check ftp://192.87.30.32/ om de

firma onrust vpro house docu dutch 1992
en
vara impact house docu 1992

te bekijken. Er staat ook nog een ftwltg dano-mixie

gr,

Ferenck

==linkie werkt niet==

==linkie werkt niet==

Ik weet het ook niet .... kan wel meuk plaatsen maar als je probeert te downloaden dan krijg je errors..
Ben er maar mee gekapt..;-(
tja even 2 x 300mb ergens neerzetten ....

Origineel geplaatst door Riekoes
In feite niet juist dan ;) Of ook weer wel... 8~ In ieder geval gedaan door 2 personen. Maakt allemaal niets uit verder. Misschien beetje jammer van publiek, hoort er misschien ook wel weer bij, maar ik vond het toen super. Nog steeds wel als ik het weer es terug hoor.
volgens mij waren dat Speedy J(Jochem Paap) samen met The Gateway Experience(Maurits Paardekooper).
Was op Jochems verjaardag geloof ik, met een aantal vrienden en aanhang op de achtergrond door hun optreden gemixed vanwege het gerucht dat er een bootleg van gemaakt zou worden.
Werkwijze was simpel maar doeltreffend, Tr909 voor sounds/sequencer waarmee een S1100 werd getriggerd vol met loops uit eigen werk(een beetje het idee zoals tegenwoordig LIVE werkt),verder een TB303 en alles gescheiden uit naar een grote mixer.
Je hoort ook een aantal foutjes in hun optreden waarbij waarschijnlijk een verkeerde prg-change of pattern werd gekozen.
Heb het destijds bijna helemaal op tape gezet en naderhand op cd, blijft een leuk aandenken uit die tijd vooral omdat ik destijds bevriend was met Maurits (hebben samen een radioprogramma gedaan).

Even inhaken

Even inhaken

Kom net dit forum tegen, terwijl we net een For Those...... avondje aan het houden zijn.

Wat relaxed dat er zoveel mensen van deze muziek houden. Heb misschien nog wel een aantal dingen die toe te voegen zijn. (oa Veronica's Houseparty, Videobanden..en diverse andere uit de oude doos)

Hoor graag jullie reacties!

Ik zie wel dat ik nog een paar mixen mis( Heb er 29)

Groeten uit het Oosten

Origineel geplaatst door bassmaster
volgens mij waren dat Speedy J(Jochem Paap) samen met The Gateway Experience(Maurits Paardekooper).
Was op Jochems verjaardag geloof ik, met een aantal vrienden en aanhang op de achtergrond door hun optreden gemixed vanwege het gerucht dat er een bootleg van gemaakt zou worden.
Werkwijze was simpel maar doeltreffend, Tr909 voor sounds/sequencer waarmee een S1100 werd getriggerd vol met loops uit eigen werk(een beetje het idee zoals tegenwoordig LIVE werkt),verder een TB303 en alles gescheiden uit naar een grote mixer.
Je hoort ook een aantal foutjes in hun optreden waarbij waarschijnlijk een verkeerde prg-change of pattern werd gekozen.
Heb het destijds bijna helemaal op tape gezet en naderhand op cd, blijft een leuk aandenken uit die tijd vooral omdat ik destijds bevriend was met Maurits (hebben samen een radioprogramma gedaan).

Precies. Zo zat het! Blijft echt leuk om terug te horen.

Re: Even inhaken

Re: Even inhaken

Origineel geplaatst door schorpioen
Kom net dit forum tegen, terwijl we net een For Those...... avondje aan het houden zijn.

Wat relaxed dat er zoveel mensen van deze muziek houden. Heb misschien nog wel een aantal dingen die toe te voegen zijn. (oa Veronica's Houseparty, Videobanden..en diverse andere uit de oude doos)

Hoor graag jullie reacties!

Ik zie wel dat ik nog een paar mixen mis( Heb er 29)

Groeten uit het Oosten

Kewl ben benieuwd wat voor moois je hebt!

Origineel geplaatst door WarmeBakker
staat het tv programma van house gewoon uit je dak inmiddels al ergens online ?

Ik had deze docu zelf opgenomen en laatst overgezet naar avi. Verwacht geen kraakhelder beeld
maar daar gaat het ook niet om. Totdat je een goeie rip van de dvd hebt is deze versie best te doen. ;)
(Megaupload dus kan even duren om te downloaden).

Link: http://www.megaupload.com/es/?d=H682XI7T

Hier een mix van Kosmo & Marque uit Leiden. 1993/1994
32 minuten.

Link: http://www.filefactory.com/get/f.php?f=40f37ae354172a76116cf8bc

Back