Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Jazper
Live sets van leden van Underground Resistance..? Zwerven die ook nog ergens in de rondte?
Laaste weer eens UR-20 opgezet.. amazon.. mijn hartslag.. niet gezond meer..![]()

Origineel geplaatst door WarmeBakker
ja helemaal te gek bedankt.
kan iemand de veronica houseparty mix live in de escape amsterdam ook online zetten ajb ?
met dj thimbles (oa de platen be what you wanna be, hypnotizing, james brown is dead, johnny l hurt you so , etc etc)
Origineel geplaatst door MikeJarod
http://www.djmixes.net/mixes/oldskoolmixes.html
Ko-le-re das best veel. Ga die gast eens een mailtje doen.

Origineel geplaatst door Jazper
Hmm.. zag te laat dat er mixen waren van Marque en Kosmo.. links funtioneren niet meer.. zijn ze nog ergens online of kan iemand ze weer online zetten..? Ik heb zelf nog ergens zeldzame opnames van de stadsgehoorzaal in Leiden toendertijd.. ook Marque en Kosmo.
En Trash.. probeer een in contact te komen met Marque.. schijnt voor DMC gewerkt te hebben en schijnt ook nog wat tapes te hebben. grtz.
Origineel geplaatst door trash
Nu we hier toch bezig zijn.
Heb ook nog een verzoekje.
Zoek de oude tapes, van Juan elmzoon(all star fresh) en Eric eerdhuizen, de turntable sets waarmee ze toen in die tijd met de DMC championchips meegedaan hebben.
Elmzoon en Eerdhuizen ieder afzonderlijk, waren toen bij Avro's 3 maal doordraai op de maandagmiddag.
Eerdhuizen is later ook nog bij dancetracks geweest met een live set in 1988.
Ik zal eens een voorzichtig verzoekje doen, want ik vind dat zelf ook wel weer eens leuk 
Origineel geplaatst door nuane
Zal m'n broer eens vragen. Die heeft die mixen van Eerdhuizen op zeker nog op tape staan (volgens mij van zowel avro's
driemaal doordraai als dancetracks). Pleuriswerk alleen om dat soort dingen allemaal op te nemen, van de andere kant is het een kwestie van tapie draaien en wavelab op record zettenIk zal eens een voorzichtig verzoekje doen, want ik vind dat zelf ook wel weer eens leuk
![]()