the captain
key-kieken
dag medemensen,
ik heb een tijd geleden een K2661 gekocht mét rom 3&4
omdat mijn oude K2000 rare manieren
begon te krijgen zoals:flikkerend lcd-cherm,plots overgaan naar een andere 'program',maar het is vooral het onstemmen
die onhandelbaar is,hij springt namelijk automatisch over naar andere toonaarden,en meestal gaat dit samen met het flikkerende lcd-scherm,zelfs na enkele 'hard resets' is het probleem niet opgelost.
het ene moment doet hij normaal,maar meestal kan je er echt niks mee aanvangen.
weet iemand de oplossing voor mijn probleem?
volgende vraag:
op die ouwe K2000 kon ik (en nog steeds want dat werkt wél nog) een pong-spelletje spelen,ik vond dit soms wel handig tijdens de langere sound-check's, maar op de K2661 werkt dit blijkbaar niet meer,waarschijnlijk kan dit op de K2600 ook niet meer.
antwoorden zijn welkom.
ik dank u!!!
ik heb een tijd geleden een K2661 gekocht mét rom 3&4
omdat mijn oude K2000 rare manierenbegon te krijgen zoals:flikkerend lcd-cherm,plots overgaan naar een andere 'program',maar het is vooral het onstemmen
die onhandelbaar is,hij springt namelijk automatisch over naar andere toonaarden,en meestal gaat dit samen met het flikkerende lcd-scherm,zelfs na enkele 'hard resets' is het probleem niet opgelost.
het ene moment doet hij normaal,maar meestal kan je er echt niks mee aanvangen.
weet iemand de oplossing voor mijn probleem?
volgende vraag:
op die ouwe K2000 kon ik (en nog steeds want dat werkt wél nog) een pong-spelletje spelen,ik vond dit soms wel handig tijdens de langere sound-check's, maar op de K2661 werkt dit blijkbaar niet meer,waarschijnlijk kan dit op de K2600 ook niet meer.
antwoorden zijn welkom.
ik dank u!!!

Pong op je Kurzweil....
aan de andere kant: dat mag er óók wel op zitten voor die prijs..