Kurzweil 2500s probleem

dickvanbokkem

Nieuwkomer
Beste mensen,

ik ben al zo'n drie maanden een gelukkige Kurzweil gebruiker zonder enig problemen aan te treffen....Tot vandaag.
Ik had een van deze site: http://www.sweetwater.com/k2000/keyboard/vast.html een sound gedownload.
(een naar mijn ogen een betrouwbare site is gezien het feit dat de eigenaar medewerker is bij kurzweil..)

Ik had de sound opgeslagen op een geformateerde diskette en in laadde de sound in in mijn synth.
Dit ging allemaal goed totdat ik de sound wou spelen. Ik scrolde ernaar toe maar toen ik in de buurt kwam kreeg ik opeens een blanco scherm.
Niks deed het meer en het lampje van de diskette werd oranje alsof hij weer aan het laden was. Maar ik had het bestand al geladen en de diskette eruit gehaald. Aan en uit zetten werkt ook niet. Ik krijg nog steeds een blanco scherm en niks reageerd meer...

Wie o wie kan mij alstublieft helpen=(

Bij voorbaat dank,

Dick

PS
Ik heb trouwens de laatste versie van de OS zonder KDFX

...lege backup batterijen, drie stuks geloof ik AA...bel anders ff, ik woon in de buurt en heb een K2600S (kan je meteen ff in de samplegrabbelton graaien...kinderen een kwartje :)

ik heb wel een ander raar probleem met mijn k 2500 toetsenversie
er is 1 noot die geen midi meer wil doorgeven.
je zou zeggen dat het de toets zelf is maar bij transpose schuift het probleem gewoon 1 octaaf mee op!

Origineel geplaatst door Vl1
...lege backup batterijen, drie stuks geloof ik AA...bel anders ff, ik woon in de buurt en heb een K2600S (kan je meteen ff in de samplegrabbelton graaien...kinderen een kwartje :)

vreemd me k2000 start op zonder batterijen ?
met de batterijen eruit reset die hem wel maar hij start gewoon op

Origineel geplaatst door bliepertronic
ik heb wel een ander raar probleem met mijn k 2500 toetsenversie
er is 1 noot die geen midi meer wil doorgeven.
je zou zeggen dat het de toets zelf is maar bij transpose schuift het probleem gewoon 1 octaaf mee op!

Maar blijft wel onder dezelfde toets? Dan is het schoonmaken geblazen...tip: Kurzweil is gevoelig voor stof, heb de mijne al 2 keer laten schoonmaken, dus elke keer goed afdekken, er zijn hoezen voor.

Origineel geplaatst door turtel
vreemd me k2000 start op zonder batterijen ?
met de batterijen eruit reset die hem wel maar hij start gewoon op

Ow ja, das waar, maar goed het kan ook de lithium batterij zijn op het moederboard...heb nl. nog nooit van virussen op een K2xx gehoord..

Origineel geplaatst door Vl1
Ow ja, das waar, maar goed het kan ook de lithium batterij zijn op het moederboard...heb nl. nog nooit van virussen op een K2xx gehoord..

he , die lithium zal bij mij ook wel leeg zijn, heb dat ding al lang niet gebruikt , en een -virus- in een k*** lijkt ook me sterk:)

Back