Origineel geplaatst door consequence
Als je nou E V P had geheten, dan had ik er "ERG VOORSPELBAAR PERSOON" van kunnen maken.
Het is een "opmerking" die ik al zo vaak heb gehoord.
Wees creatief, verzin zelf eens iets.
goed zo knul...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door consequence
Als je nou E V P had geheten, dan had ik er "ERG VOORSPELBAAR PERSOON" van kunnen maken.
Het is een "opmerking" die ik al zo vaak heb gehoord.
Wees creatief, verzin zelf eens iets.
Origineel geplaatst door EDP
Dutch Rubbisch![]()
ik wil hem ook 1 op 1 namaken. maar is de remote connector sub-d ook aanwezig op de print (aansluitingen)?
dat lazertran hoe moet ik dat zien? blijft alleen het zwart(of welke kleur dan ook) achter? of ook een stuk plastic.
bij rs-components kosten de vu meters 81 euro zijn ze ergens goedkoper te krijgen
de drukknoppen, is daar een catalogus of order nummer van. ik kan ze op eigen houtje niet echt vinden.

ik zie op de printplaat een rs-components stock nummer staan(rs 209-538 ) maar die is niet bekend ofzo bij rs. nu heb ik bij deze zelfde rs deze gevonden
rs 201-8491 2x15v
rs 201-8508 2x18v
zijn dit de goede en passen deze ook op de printplaat.
Ja, is goed lijkt me...Origineel geplaatst door EDP
voor de 50k lineare pot meter heb ik deze bij rs gevonden; rs 249-9317 is die ok?
voor de gene die hem al hebben gebouwd. stel dat je de transformeer op de print monteerd. wat moet je doen met dat stukje op de pcb waar staat'mount these only if external transformer' ? gewoon nik mee doen of iets in de trant van wat draadbruggen ofzo?