dob
Helemaal in m'n (k)nopjes
Bij mij is gewoon niks geaard.
Alleen in de keuken.
Aarden via de verwarming is ook niet aan te raden geloof ik, he?!
Van de verwarming krijg ik sowieso af en toe een behoorlijke lading, dus of die wel halal is is de vraag.
In de meterkast gaat er een draad v.d. stoppendoos naar de verwarmingsbuizen. Als dat in de flats boven mij ook zo zit, dan kan ik me vanalles voorstellen bij hum al zou ik de boel correct aarden.
Gisteren was ik plaatjes aan het draaien, en ik steek m'n Mac in de versterker... werd de hummmmmm ineens HUMMMMMM door m'n platen heen...
Wat een zeik.
Alleen in de keuken.
Aarden via de verwarming is ook niet aan te raden geloof ik, he?!
Van de verwarming krijg ik sowieso af en toe een behoorlijke lading, dus of die wel halal is is de vraag.
In de meterkast gaat er een draad v.d. stoppendoos naar de verwarmingsbuizen. Als dat in de flats boven mij ook zo zit, dan kan ik me vanalles voorstellen bij hum al zou ik de boel correct aarden.
Gisteren was ik plaatjes aan het draaien, en ik steek m'n Mac in de versterker... werd de hummmmmm ineens HUMMMMMM door m'n platen heen...
Wat een zeik.
. ik denk nu dus dat 't bij mij aan me hoofdtelefoon ligt, aangezien hij soms zijn kuren heeft (de ene kant valt soms weg), maar ik heb nog nooit eerder problemen gehad met ruis onder het luister naar discman etc.