Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door barn
Je sound is ok... voor de wat Europese Techno zeg maar...
Wat ik me afvraag is waarom tegenwoordig iedereen zo lekker makkelijk dit soort breaks inbouwd.... ik heb daar zo een hekel aan, en het legt meteen de creativiteit van de dj stil.... die vinden dit wel makkelijk... ik vind het zo niet-techno-achtig...
magoed, ik zal wel weer zeiken...
Origineel geplaatst door Solid_Snake
En als er geen breaks en andere gekke dingen in zitten, dan komt iedereen weer met "de track is zo saai, stop er eens een leuke break in".
Origineel geplaatst door barn
maar misschien zegt dat iets over de track... maar techno komt toch ook het best tot haar recht in een spannende dj-set...
maar breaks an sich zijn niet een taboe ofzo, maar bij dit soort nummers heb ik er altijd zo'n makkelijk gevoel bij...
*ziet Michel de Heij een beetje met zijn handjes in de lucht staan*
wat ik eigenlijk dus ontopic wil zeggen is dat ik dit niet zo'n spannend nummer vind...
Origineel geplaatst door forcesupreme
Ik heb inmiddels al wat platencontract en een publishings contract bij Chrysalis.
Op mijn website kun je zien welke, bij releases.

Origineel geplaatst door forcesupreme
Ik begrijp wat je bedoelt! Ik heb deze track ook niet bedoeld als diepgaand, ingewikkeld techno nummer. Vandaar dat ik het warehouse techno heb genoemd. Het is zo'n loopende, onintressante, maar toch super lekker om op te feesten track. Als je begrijpt wat ik bedoel. Eerder een dj tool als een opzich staande track.