Congrats!

Proficiat! Leuk om te zien dat er nu dit logo in de header wordt gebruikt gezien ik die heb gemaakt in Illustrator ergens in 2004 of zo ;)

alleen wel grappig dat op mijn mobiel ook de subcategorieën van de synthforum contest ook zichtbaar zijn.
en je zo naar elke jaar kunt gaan. wel makkelijk maar voor volgens mij.
hebben we daar ook als enige categorie ook subcategorieën in zitten. ;)

aah wel al iets handigs hulde van mijn kant.
ik hoef niet meteen op extra te klikken om smileys toe te voegen :kroon::kroon:
en ze worden ook meteen weergegeven. :) hoe maak je een mens blij!!

en het heeft wel iets maar het is wel wennen.
misschien voor de vrouwelijk gebruikers zonder profielfoto een vrouwelijke figuurtje neer zetten.
bij rvooh is het nu een man als ik het goed zie?. :D
ooh ja dat komt omdat nog niet alles even goed werkt sorry.

maar hulde synthforum het is goed gelukt.
hopelijk vind gloomy hem ook mooi.

Complimenten aan de moderatoren en andere betrokkenen voor al het vele, goede werk hiervoor!
Moet nog even mijn weg vinden in de nieuwe structuur.

Is er al een topic tbv bug-meldingen cq. verbetersuggesties?

Chapeau, het ziet er een stuk frisser uit en werkt eindelijk fatsoenlijk op mobiel. De kinderziektes zullen wel snel verholpen zijn, zo zie ik de smileys niet goed... Werken emoticons⁉️?❤️?

Mooi werk! :halleluja

Ik transformeer zo langzamerhand in een ouwe zak die niet houdt van veranderingen, maar ik vind de layout erg functioneel en strak.
Ik houd nog steeds niet van verandering van een vertrouwde omgeving, maar aan deze kan ik snel wennen denk ik.
Respect.

Laatst gewijzigd:
Echt knap werk, alle database rommel omzetten, pagina’s en templates vullen, alles dat niet geautomatiseerd gaat, handmatig doen... echt veel respect! Chappeau!

:halleluja

Proficiat!
Mooi nieuw forum!
Ik voel me gelijk thuis :P (ander NL forum waar ik al 10 jaar vertoef is ook Vbulletin).
Het ziet er hier nog wat kaal uit qua functies:D

Bericht door een moderator:
Graag alleen reacties op de OP hier plaatsen. Nieuwe vragen en/of opmerkingen graag in nieuwe topics plaatsen zodat ze voor iedereen gemakkelijk zijn terug te vinden. Dank.

ik vind het er ook mooi (beetje retro) uitzien. ben zelfs zo ver gegaan om een avatar te plaatsen (ik weet eigenlijk niet wat ik daarvoor had. niets toch?!) het is nog wel even zoeken, een beetje, maar dat komt vanzelf goed. knap ook, dat het (grotendeels) volgens planning en aankondiging is gelukt. nu eens kijken wat het voor de verkoop doet.... ;)

Netjes ...
Nen dikke merci aan alle mensen die hier aan meegeholpen hebben :okdan::halleluja
En mooi op schema,gelukkig want ik begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen door het ontbreken van mijn dagelijkse portie syntforum :D
Werkt veel vlotter op mijn aaipet.
Nice job syntforum team

Gefeliciteerd dat jullie de boel op tijd on-line hebben gekregen.
Het ziet er even wat strakker / moderner uit.

Gefeliciteerd! Zo te zien is het grootste deel van de klus geklaard.

En gezien dit berichtje werkt het ook op mijn oudere IPhone goed.. ;-)

Complimenten aan de moderatoren en andere betrokkenen voor al het vele, goede werk hiervoor!
Moet nog even mijn weg vinden in de nieuwe structuur.

Is er al een topic tbv bug-meldingen cq. verbetersuggesties?

Je kunt voor elke separate suggestie of melding een nieuw draadje aanmaken. Zo houden we wat meer overzicht over de verschillende issues.

Back