Volle inbox

G

Guest

Guest
ik zie trouwens wel tot mijn schrik alle door mij verzonden PB's van de afgelopen 16 jaar in de verzonden-box staan. dat wordt een klus om te verwijderen, maar ik vind het ook een eng idee dat die blijkbaar al die jaren bewaard zijn gebleven en beschikbaar voor die of gene, terwijl ik ze al lang gedelete had. mag dat?

ik zie trouwens wel tot mijn schrik alle door mij verzonden PB's van de afgelopen 16 jaar in de verzonden-box staan. dat wordt een klus om te verwijderen, maar ik vind het ook een eng idee dat die blijkbaar al die jaren bewaard zijn gebleven en beschikbaar voor die of gene, terwijl ik ze al lang gedelete had. mag dat?

Beschikbaar of inzichtelijk voor anderen dan de verzender en ontvanger zijn privé berichten nooit (en nooit geweest), het zijn immers privé berichten. Alleen iemand met beheer rechten op de database zou hier eventueel bij kunnen maar leden, moderators en admins hebben geen toegang tot dergelijke informatie.

Waarom dit bij de verzonden berichten niet helemaal goed is gegaan weet ik ook niet, dat zullen de techneuten even moeten bekijken. Wellicht zijn deze berichten nooit definitief verwijderd uit de database terwijl dit bij de Inbox wel goed is gegaan.

Congrats!

dat is goed om te weten. ik kan geen pb sturen nu, merkte ik, omdat ik een of andere limiet heb bereikt. wilde smart bits tippen over een amsynths module...

dat is goed om te weten. ik kan geen pb sturen nu, merkte ik, omdat ik een of andere limiet heb bereikt. wilde smart bits tippen over een amsynths module...

Hmmm dan ben ik bang dat je toch even een aantal berichten moet gaan verwijderen. Ik weet namelijk echt niet hoe ik dat zou moeten doen (in de oude software kon het niet, in de nieuwe moet ik zelf mijn weg ook nog vinden en wellicht kan het daar ook niet).

Je kunt dat gelukkig per pagina tegelijk doen maar met de huidige performance en de hoeveelheid berichten waar je over spreekt is dat een erg vervelend klusje. Ik heb alleen echt even geen andere oplossing voor je. :(

ben ik de enige met een outbox vol pb's ? (dik 1100) - ik zit over mijn limit en kan ze maar per pagina tegelijk deleten - eerst naar prullen bak en dan nog definitief. iets van 60 pagina's waren het

Het lijkt erop dat bepaalde verwijderde data uit de oude versie is meegenomen als onverwijderd in de nieuwe versie. Ik begrijp je issue Leo, ik heb er zelf ook mee te maken. Ik wacht alleen nog even met het (opnieuw) verwijderen van deze oude berichten omdat we mogelijk een andere oplossing kunnen vinden.

Back