Hoe plaats ik iets in de MP?

En het is niet echt duidelijk hoe ik iets plaats op de marktplaats

Als je in Marktplaats zit dan zie je links bovenaan een knop "nieuwe discussie", klik daarop en je kan een titel ingeven en een beschrijving en dan posten en je topic is klaar.

[No message]

Attachments

• photo123322.png
    photo123322.png
    264,3 KB · Bekeken: 139
Je zit dan ook op de voorpagina op die pic die je post, je moet op het forum klikken en dan onderaan naar marktplaats gaan enz.

En het is niet echt duidelijk hoe ik iets plaats op de marktplaats

Ik begrijp de verwarring. Op het moment dat je in de linker kolom onder marktplaats de knop "Alles bekijken" aanklikt ga je naar een zoekresultaat van het marktplaats aanbod. In dat scherm krijg je (op dit moment) niet de knop "Nieuwe discussie".

Er zal moeten worden uitgezocht of dat beter kan.

Dit gaat op dezelfde manier als je gewend bent. Ga naar het forum en kies voor "Nieuwe discussie". Als je vanaf de frontpage in het blokje Marktplaats gezocht op Bekijk alles klikt, ga je niet naar het MP forum, maar ga je naar een zoekresultaat. Een zoekresultaat is niets anders dan het resultaat van een search. In een zoekresultaat zie je dus geen berichtenfunctionaliteit. Asl je de normale weg bewandelt, dus via de Forum tab en dan naar de marktplaats gaat, werkt alles zoals je gewend bent.

Back