Vriendenlijst niet zichtbaar

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
Vriendenlijst ( en negeerlijstje) krijg ik niet te zien
verder wat ploeteren om te komen waar ik wil zijn , maar dat is vast wennen

Last edited by a moderator:
In de nieuwe versie zijn er geen vrienden meer :). Tegenwoordig zijn het volgers. Je volgers zijn zichtbaar via "Mijn profiel" en dan "Volgers" onder je avatar.

De ignore lijst is terug te vinden via "Gebruikersinstellingen" en dan de tab "Account", helemaal onderin het scherm.

Dank je
mij lukte dat gisteren nog niet
maar ik zit alleen op m'n mobiele telefoon , misschien gaat het op de mac beter. Probeer het binnenkort nogmaals
dank !, mvg, leo

Nee, wel de negeerlijst, niet de volgers
( op iphone)

Deze module staat wel aan voor kleine schermen. Als je vanaf je mobiel naar je profiel gaat, staan er onder je avatar (die er niet is, jammer trouwens in jouw geval) Abonnementen en Volgers. Als je op Volgers klikt, zie je onder elkaar
Instellingen wijzigen
Terug naar profiel
Ga naar ignore lijst
En een drop down menu waar per default Abonnementen staat geselecteerd. Als je dit opent, kun je kiezen voor Volgers.

Ik realiseer me dat het hier mogelijk om een vertaalfout gaat. De eerste Volgers waar je op moet klikken, zou eigenlijk "Volgend" of iets dergelijks moeten heten. Het sowieso wat lastig. In het oude forum was er sprake van vrienden. Je kon een vriendschapsverzoek indienen en de ander moest dat dan accepteren. Zo onstond er een wederzijdse link tussen twee gebruiken. In de nieuwe omgeving zijn er dus geen vrienden meer, maar worden de oude vrienden automatisch volgers en jij volgt ze automatisch. Nieuwe volgverzoeken zijn eenzijdig. De een kan dus de ander volgen, zonder dat de ander de een hoeft te volgen. Een volgverzoek moet wel altijd worden goedgekeurd door de gebruiker.

Ik ga het proberen
vind het wel jammer dat vrienden eruit is
zijn meestal mensen waarmee ik goede ervaringen heb gedeeld en wat me eraan herinnerd dat ze het vertrouwen waard zijn gebleken
het automatisch volgen van al hun wel en wee op het forum vind ik wat anders en eerder wat storend ( laat staan dat ze al mijn onzin continue moeten meemaken :-) )
misschien toch nog eens heroverweging waard ?

in ieder geval dank voor je uitgebreide hulp in deze !

Ik snap 'm niet .. je hebt 'volgers' maar je hebt geen lijst van mensen die je dan 'volgt' ..

Hoe werkt dit?

vind het wel jammer dat vrienden eruit is

Ik ook. Vbulletin vond het kennelijk nodig deze optie in z'n geheel te verwijderen.

het automatisch volgen van al hun wel en wee op het forum vind ik wat anders en eerder wat storend ( laat staan dat ze al mijn onzin continue moeten meemaken :-) )
misschien toch nog eens heroverweging waard ?

En ook dat ben ik met je eens. Er valt echter niet zoeel te heroverwegen om dat de vrienden-software niet meer bestaat.

Ik snap 'm niet .. je hebt 'volgers' maar je hebt geen lijst van mensen die je dan 'volgt' ..

Hoe werkt dit?

In je profiel vind jeonder je avatar een regel waar "volgers" staat. Achter die regel staat een getal. Dat getal geeft het totaal aantal leden weer dat je volgt of door welke je wordt gevolgd. Als je naar de lijst gaat (en je hebt geen wijzigingen aangebracht na de upgrade), zie je achter elk lid "Gevolgd". Er zijn nu drie situaties te onderscheiden:

1. Gevolgd - Jij volgt dit lid (en mogelijk volgt dit lid jou)
2. +Volgen - Dit lid volgt jou zonder dat jij hem/haat volgt
3. Pending - Je hebt een volgverzoek naar dit lid gestuurd en het wachten is op goedkeuring van dit lid.

Alleen bij situatie 1 kan er onduidelijkheid zijn. Je weet dat je iemand volgt, maar je weet niet of deze persoon jou ook volgt.

Die 2e en 3e zie ik niet. Staan die er alleen als deze situaties ook 'actief' zijn? (dus niet als de waarde 0 is)

Jammer
synthforum is toch vooral om elkaar te helpen als vrienden

slot erop dan maar , vraag is beantwoord
volgers heb ik genoeg op facebook en als ik er meer wil begin ik wel een sekte :-)
nogmaals dank voor de hulpvaardigheid !

een keer trek je de conclusie.....

Wil je nou zeggen dat m'n synths een pakketje schroot zijn met een dun laagje chroom ?

Alles lijkt inmiddels het te doen
op mobiel wel te verstaan
thanks boys en girls !

+1 !

Back