zaphod Stamgast Lid sinds 5 september 2001 Berichten 260 Locatie Delft 4 augustus 2018 #1 Na jaren weer aan het musiceren geslagen. Ontdekte in Ableton een arp en een grappig sinus/bas geluidje. Voor ik het wist, waarde ik me in Berlijn:
Na jaren weer aan het musiceren geslagen. Ontdekte in Ableton een arp en een grappig sinus/bas geluidje. Voor ik het wist, waarde ik me in Berlijn:
mv30 Stamgast Lid sinds 12 september 2006 Berichten 412 Locatie lier (Belgiƫ) 4 augustus 2018 #2 knap. Als je deze op de contest op het einde van het jaar instuurt, krijg je mijn stem!
zaphod Stamgast Lid sinds 5 september 2001 Berichten 260 Locatie Delft 4 augustus 2018 #3 Hmm, ik wist niet dat er zo'n contest was. Maar ... jouw stem is natuurlijk een goede aanleiding om er eens aan mee te doen.
Hmm, ik wist niet dat er zo'n contest was. Maar ... jouw stem is natuurlijk een goede aanleiding om er eens aan mee te doen.
zaphod Stamgast Lid sinds 5 september 2001 Berichten 260 Locatie Delft 4 augustus 2018 #4 Deze track, Ostinato Track 3 14 gebruikt ook alleen Ableton, maar bij de tracks Ostinato Track 7 87 18, Ostinato Track 8 37 en Ostinato Track 9 41 heb ik ook mijn Wavestation EX (lage rollende pad) en Quasimidi Sirius (mellotronkoor) gebruikt en wat beats toegevoegd. Ben benieuwd of/hoe die in de smaak vallen.
Deze track, Ostinato Track 3 14 gebruikt ook alleen Ableton, maar bij de tracks Ostinato Track 7 87 18, Ostinato Track 8 37 en Ostinato Track 9 41 heb ik ook mijn Wavestation EX (lage rollende pad) en Quasimidi Sirius (mellotronkoor) gebruikt en wat beats toegevoegd. Ben benieuwd of/hoe die in de smaak vallen.