Ik heb nog een Roland R8 liggen zonder adapter. Nou is deze adapter bijzonder zeldzaam en ook duur dus ik zoek hiervoor een alternatief. Ik kwam op andere fora tegen dat het voltage niet zo heel veel uitmaakt. Het origineel is 10 volt maar 9 of 12 volt zou ook prima moeten werken. Wat het iets moeilijker maakt is dat Roland een of ander obscuur stekkertje heeft ontworpen dat nergens anders voor wordt gebruikt. Maar goed een nieuwe din aansluiting is natuurlijk zo gemaakt. Nu zoek ik nog een oplossing voor de voeding zelf. Misschien dat iemand me hier mee kan helpen? Ik had deze al gevonden: https://m.reichelt.nl/schakelende-v...5-12-12v-mw-rt-65b-p147885.html?&trstct=pol_0 zou dat werken? Het kan vast beter en goedkoper. Het liefst zou ik een standaard adapter gebruiken ivm veiligheid. Iemand enig idee?
Daarnaast weet ik ook niet of mijn R8 überhaupt werkt... Misschien dat iemand in de buurt van Delft een R8 heeft en mij kan helpen?
alvast bedacht!!!
Chiel
Daarnaast weet ik ook niet of mijn R8 überhaupt werkt... Misschien dat iemand in de buurt van Delft een R8 heeft en mij kan helpen?
alvast bedacht!!!
Chiel