DJ-D_Prime
Die Rakete zu den Planete
zat een beetje te pielen en kreeg opeens allerlei leuken geluiden uit mn synth 
hoort t resultaat:
Download hier

hoort t resultaat:
Download hier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door joep
Klinkt alsof je synth een grote beurt moet![]()
Niet lullig bedoeld, maar de track zegt/ doet me niets..
Origineel geplaatst door Bass
@ D Prime :
Trance is meer jouw stijl, dit klinkt eerlijk gezegd als een paar akkoorden spelen met een preset...
Misschien als je het geheel 2 oktaven naar beneden transponeert met galm en stereo-delay ???
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
hey, ik heb nu een vet geluid gemaakt, even wat mee klooien..

Dat is het hem juist, het is dus geen 'vet' geluid....er moet meer detuning en of effecten overheen, of een bastoon eronder nog...
![]()

He man,
Ik vindtt het wel een MOOI geluid, maar niet VET

Origineel geplaatst door Cheimoon
Heb ik niet eerder al weleens gezegd dat je echt naar Jarre moet gaan luisteren? Anders herhaal ik het wel even hoor: als je hier van houdt moet je echt Jarre eens gaan luisteren (Oxygene, Equinoxe, Oxygene 7-13 vooral).
Ik vind het wel een mooi geluid eigenlijk; het zit in ieder geval knap in elkaar. Er gebeurt toch best wel een hoop in die ene preset (wat wel verklaard wordt door je arpeggiogebruik). Echt vet is-ie niet nee; hij is vooral hoog; niet eens iets in het midden. Maar goed, dat werd dan ook niet beweerd. Daardoor weer ruimte zat voor andere geluiden en dus harstikke bruikbaar in een track, lijkt mij zo!![]()