[New Age]A New Day Rising

quifster

Gepokt en gemazeld
Na zeer lange tijd toch maar weer eens een nieuwe track online gezet. Dit keer een new age / ambient-achtige song. Deze heb ik samen gemaakt met Andre Pascal waarmee ik al jarenlang muziek maak.

Productieinfo:
Sequencer : Cubase SX 2.2
Instrumenten : VST instrumenten
Afmixen : VST plugins.
Vocals : Creatief knippen van vocals binnen cubase zelf

Geen hardware instrumenten of effectbakken gebruikt voor deze song.

je kunt hem hier downloaden:

A New Day Rising

om hem te downloaden klik op het woord song in de eerste post naast het folder icoontje.

comments please?

quifster & dobbit (Pascal & Robinez)

Laatst gewijzigd:
Echt heel lekker!

Ik vind dat je bass nog iets 'dieper' mag klinken, iets meer sustain en misschien layeren zou 'm goed doen.
Je track heeft een sprankelende mix, klinkt heerlijk open. tís een super-lekkere-chill track!
Een van de best klinkende tracks die ik hier op het forum heb gehoord zelfs.

cheers :)

Dit is serieus een van de beste tracks die ik ooit heb gehoord op dit forum, zo niet de beste naar mijn mening!. klinkt echt prof, super mooi gemixt. Dit geeft aan dat men echt geen hardware meer nodig heeft om tot zulke mooie resultaten te komen. :okdan:

heerlijke muziek om bij wakker te worden
heerlijke muziek om bij in slaap te vallen

en tussendoor is het ook gewoon heerlijk !

goed bezig quif ! :okdan:

zo dit is relaxed zeg....totaal niet mijn kind of music... maar o zo lekker:okdan:

vooral zo door gaan...:biertje:

Origineel geplaatst door gemmetje
heerlijke muziek om bij wakker te worden
heerlijke muziek om bij in slaap te vallen

en tussendoor is het ook gewoon heerlijk !

goed bezig quif ! :okdan:

:D

Kortom heerlijk!

Klinkt lekker hoor, goeie track!!:biertje:

ZO...deze track is fantastisch. Eindelijk eens warme, melodieuze en sensuele elektronische muziek op het SF. De track is goed en gewoon af... :halleluja

Ik ben behoorlijk fan van new-agemuziek. En deze track is serieus een piece of art. Erg mooie soundscapes (tijden geleden dat ik tranen kreeg bij het beluisteren van muziek). Ik ben vooral onder de indruk van de opbouw, dat jullie een zo'n lange track zo lang weten te boeien.

Vakwerk!

:halleluja

Laatst gewijzigd:
Ik wil absoluut geen mieren neuken hoor maar heb je (toevallig) op 3:35 min een programeer foutje gemaakt met de piano???

Of hoort dat zo??
Hoe dan ook, in alle 2 de gevallen een toppertje!!! :biertje:

Hij klinkt erg goed en is erg mooi en professioneel.
Zo´n samen werking heeft goede invloeden op jullie.
Maar vraagje een VST plugin is toch ook gewoon een effect toch=
Ik hoor nu reverbs.

Origineel geplaatst door Dnomyar
Ik wil absoluut geen mieren neuken hoor maar heb je (toevallig) op 3:35 min een programeer foutje gemaakt met de piano???

Of hoort dat zo?

He Dnomyar, absoluut nix mis met opmerkingen over detail kwesties. Wij streven ook naar het beste eind resultaat Alleen heb ik zo wel de mp3 als het originele SX project beluisterd, maar ik hoor eigenlijk nix afwijkend oid. Eigenlijk snap ik niet zo goed wat je precies bedoelt. Dus waarschijnlijk zal het wel zo horen en is het een bewust ingespeelde "fout" ;)

Laatst gewijzigd:
mooie track, knap gemaakt
niet helemaal mijn smaak, daarvoor vind ik de melodien/sfeer beetje te feel good achtig.. ofzo
maar erg goeie track sowieso

Heeel aangename track!! Goed uitgebalanceerd... Vocals zijn er ook erg netjes bij ververkt... sample CD of eigen opnames trouwens?

Zou me niet verbazen als jullie binnenkort een telefoontje van ene Thijs Verwest ontvangen..."Mag ik er een trance remixje van maken?" ;)

Back