Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Waarom denk je dat je dan geen invoerrechten en btw moet betalen?Origineel geplaatst door demian
Stel ik koop hem. ... dan ga ik hem ophalen, check die kist, pas hem aan als dat nodig blijkt.
Heen en weer vliegen lijkt me goedkoper dan invoerrechten en btw dokken. ... en leuker!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Waarom denk je dat je dan geen invoerrechten en btw moet betalen?

En die open gaten, bij eentje kan een module gepropt worden die gebruik maakt van de matrix. De andere zou je voor andere soortige modules kunnen gebruiken, toch? Voor een voeding van een lamp of voor een mini --> bananen converter..![]()

Origineel geplaatst door demian
Aha! Maar er zijn dus niet specifieke modules nog die bij de 2500 horen begrijp ik dus. Deze is dus 'compleet'.[/B]

)Origineel geplaatst door demian
Owkee..
Ik begrijp hieruit, dat het enige 'ARP 2500' er aan is, dat je een kast hebt met dat matrix-systeem.
Die modules die er in zitten maken het niet meer 'ARP 2500' maar wel meer een modulaire synth.
Wat je in die kast stopt maakt niet uit, zelfs al is ie leeg, dan nog is het een ARP 2500.
Ik dacht dat die modules onderdeel waren van het '2500' systeem maar dat is dus niet zo. Het zijn gewoon modules.
Of zijn er wel modules specifiek voor die 2500?
Sorry hoor.. beetje n00b op dit gebied![]()