Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wel effe vermelden dat ik me te pleures schrok toen ik ze opzette, zo luid man.. Hoeveel RMS is dat ? Well done bro ! 

. Om even je vragen te beantwoorden:
Ow hoe het verder met me gaat ? Bijna heel goed. Ik herstel prima.. nog niet 100% maar dat kan ook niet en zal ook nooit zo meer zijn. Begin 2019 ga ik terug studeren als professioneel ervaringsdeskundige in de verslavingszorg en de psychiatrie.. opleiding van drie jaar. Nadien zal ik tewerkgesteld worden aan de andere kan van waar ik nu vertoef.. Nu nog steeds als patiënt, maar later maak ik hopelijk zelf teamvergaderingen mee.. ook lezingen geven zie ik zitten.. heb ik in't verleden al gedaan, en dat bevalt me prima. Ik hoop dat ik veel mensen kan helpen met de ervaringen waar ik over beschik. Thanks for asking 1NC1N
Hoe gaat het verder met jou ? Interesseert me ook wel..
. Producing, mixing, mastering en verder ontwikkelen van Zodiak Commune Records samen met de owner.
Cool yo, van je hobby je beroep maken, moet werkelijk een fijn gevoel geven.. En een magazijn bij een Record Company, wat moet ik me daarbij voorstellen ?