Nord Lead 1 voor 600 muntjes of 300 of..

Is dat goedkoop voor zo'n ding? :confused:

Hoewel wat minder mogelijkheden dan de NL2 issie meestal wat duurder, maar vooral om de mooie vormgeving. Een keyboard is via Clavia nog wel te bestellen, want die zijn onveranderd, maar tel er wel wat bij op...

Wout

is denk ik te duur.

zelfs als je er van uit gaat dat er een voice expansion inzit (wordt niet genoemd), vind ik 600 nog teveel voor een nordlead1, zeker als er ook nog een toets kapot is. niet omdat ik bepaal wat zo'n ding mag kosten, maar gewoon omdat je de nordlead1 af en toe aangeboden ziet en de prijs dan met voice expansion (en vaak ook nog een kaartje) en met alle toetsen heel, zo rond de 550-600 ligt.
en als je mazzel hebt, koop je hem ook voor 450.

nou, en als die expansion er niet inzit, met een kapotte toets, dan lijkt me 300-350 euro echt wel de max.

Origineel geplaatst door Leo
is denk ik te duur.

zelfs als je er van uit gaat dat er een voice expansion inzit (wordt niet genoemd), vind ik 600 nog teveel voor een nordlead1, zeker als er ook nog een toets kapot is. niet omdat ik bepaal wat zo'n ding mag kosten, maar gewoon omdat je de nordlead1 af en toe aangeboden ziet en de prijs dan met voice expansion (en vaak ook nog een kaartje) en met alle toetsen heel, zo rond de 550-600 ligt.
en als je mazzel hebt, koop je hem ook voor 450.

nou, en als die expansion er niet inzit, met een kapotte toets, dan lijkt me 300-350 euro echt wel de max.

Dus.. mooi bakkie om op af te dingen :)

Back