Allowa
Ik draai al; een tijdje logic op een redelijke prc
512 mb intern 1,5 gig process enz enz
Ik heb een audiophile 2496.
Ook een drum comp van korg,...de emx
Alles aangesloten loopt de korg nooit in sync met de rest. (vsti's)
Ik maak een loop met een kick uit de korg, en zet er een vsti snare op
Dit om te horen of alles wel gelijk loopt,...maar er zit altijd latency op,.....en mijn dj oortje hoort dat gewoon,...en daarnaast lijkt het me niet de normale manier van werken.
Andere mensen met soortgelijke bevindingen,..leven jullie ermee,..of is er wel degelijk wat aan te doen
(nieuwe geluidskaart bijv?)
Het moet toch mogelijk zijn om korg en vsti strak gelijk te laten lopen,...lekker loopen,...vsti snare erbij, dan der weer uit,..beetje spelen met de eff van de korg om te kijken wat leuk is om later op te nemen,....gewoon lekker loopen, inspairatie op doen !
Nu ben ik de hele tijd bezig met het syncen dan met muziek bezig zijn,.....
Je kan delay's aanpassen van de korg om hem gelijk te krijgen met vsti, maar dan is het net een plaatje draaien,..dat kan niet de bedoeling zijn,...en hoe weet je dan of hij echt echt echt gelijk staat
alle reacties tips welkom
Ik draai al; een tijdje logic op een redelijke prc
512 mb intern 1,5 gig process enz enz
Ik heb een audiophile 2496.
Ook een drum comp van korg,...de emx
Alles aangesloten loopt de korg nooit in sync met de rest. (vsti's)
Ik maak een loop met een kick uit de korg, en zet er een vsti snare op
Dit om te horen of alles wel gelijk loopt,...maar er zit altijd latency op,.....en mijn dj oortje hoort dat gewoon,...en daarnaast lijkt het me niet de normale manier van werken.
Andere mensen met soortgelijke bevindingen,..leven jullie ermee,..of is er wel degelijk wat aan te doen
(nieuwe geluidskaart bijv?)
Het moet toch mogelijk zijn om korg en vsti strak gelijk te laten lopen,...lekker loopen,...vsti snare erbij, dan der weer uit,..beetje spelen met de eff van de korg om te kijken wat leuk is om later op te nemen,....gewoon lekker loopen, inspairatie op doen !
Nu ben ik de hele tijd bezig met het syncen dan met muziek bezig zijn,.....
Je kan delay's aanpassen van de korg om hem gelijk te krijgen met vsti, maar dan is het net een plaatje draaien,..dat kan niet de bedoeling zijn,...en hoe weet je dan of hij echt echt echt gelijk staat
alle reacties tips welkom