Gratis Eminent 310 (Amsterdam)

Het bewijs is geleverd!

Het bewijs is geleverd!

De Eminent uit Culemborg is gearriveerd op z'n nieuwe stekkie! Foto genomen met 120km/h op snelweg!

Eminent%20on%20the%20road!.jpg

Ik ben blij :D :D :D

Binnenkort meer foto's en stuff...

Welkom bij de Jarre-club! Hebbie al een Smallstone :eureka: ? Ik was er net zo blij mee toen ik hem kreeg! Hiep hiep en lekker alle geluiden proberen... valt tegen, alleen de bassen (16') en de string (en de Tibia's) doen het leuk, de rest is orgelkolder.

Maar het blijft een Trotsch Hollandsch Bezit, Klaus Wunderlich heeft hem niet!

Volvo & Eminent.... wàt een goeie combinatie! :okdan:

Thanks allen!

De smallstone komt ook nog wel; ik wacht even op het resultaat van de Behringer VP1. Tot die tijd maar even met de Timeworks VST phaser...

Het apparaat zag er overigens echt brandschoon uit, zelfs van binnen! Toch zijn er ook mankementen waarvan de ernstigste een dikke brom; ik vermoed de elco's uit de voeding. Overige probleempjes zijn te verhelpen met schoonmaak. De Rithmix is trouwens te gek!

Ik heb binnenkort nog wel wat vraagjes over de bediening ;)

Origineel geplaatst door jgeers01
Ik heb binnenkort nog wel wat vraagjes over de bediening ;)

Had ik ook, dat snap je na een tijdje wel. Gewoon daggie prutsen!

moet haast wel, maar ergens gelezen dat dat ding zo gaar is al wat.. vandaar dat ie er nog steeds is denk ik

Origineel geplaatst door FLechdrop
Nogsteeds dezelfde?

Yep! Er is uitvoerig over de staat gesproken in deze thread. Ook over het feit dat 'ie op te knappen is! En het is een gegeven paard...

Dit is 'm:

Eminent%20Amstedam-1.jpg

Aan alle Eminent 310 bezitters,

Stel, er is geen belangstelling voor dit orgel. Ik weet toevallig dat dan de kans bestaat dat letterlijk de bijl er in gaat. Dat doet de eigenaar omdat het apparaat op een of andere manier naar beneden moet ivm verhuizing. In dat geval wil ik er nog wel een keer met een schroevendraaier langs om er e.e.a. uit te schroeven. Als we dat nou met een paar man doen en de onderdelen thuis opslaan dan hebben we op die manier een reserve 310 her en der verspreid. Wie dan ooit 's wat kapot heeft komt zo aan z'n onderdelen.

Geen idee of het ook echt zover komt, maarreh... is daar eventueel belangstelling voor? In ieder geval een leuke excursie:biertje:

Laatst gewijzigd:
op zich ben ik wel voor.. misschien heel NL zo afstropen voor onderdelen?

zijn we JMJ misschien lekker voor :D :D kan ie ons smeken om onderdelen :D

btw...

nog es :D :D

jaha.. hiep hoi.. tis eindelijk zover...

ook ikke heb een Eminent!!!

sjek foto`s..

eminent2.jpg

eminent3.jpg

ikeneminent.jpg

en tzt me site... RIEZZ73.COM

Hé, wat doet mijn orgel nou bij jou thuis? :confused:

Origineel geplaatst door Hanz
Hé, wat doet mijn orgel nou bij jou thuis? :confused:

tja.. moet je je achterdeur maar nie open laten staan :D

Origineel geplaatst door jgeers01
Gefeliciteerd Riezz! Ziet er prachtig uit;) Alles werkt ook zoals het hoort?

En de club groeit...:luv:
http://eminent.geersingmuziek.nl

ding is vuil.. althans moet gewoon schoongemaakt worden,

nu ff de handleiding erbij pakken jongens :D :D

dan is hopelijk ook het probleem met het linker register verholpen.. (volgens handleiding nummer 13 en 14 ) dat doet dus helemaal niks.. en als ik bijv. de stringsens. gebruik voor benedenklavier.. dan hoor ik niks meer als ik de strings weer uit zet..

ik hoor enkel geluid op beneden als ik de Sustain Register groep gebruikt.. terwijl eigenlijk Principal groep (13) en Tibia groep (14) voor de linkerhand zijn.. maar die 2 laatste doen het totaal niet althans denk ik

Balance schuif (19) werkt ook niet en blijft hangen op zo`n 1/3 van onder... krijg hem niet lager geduwd

voor de rest werkt alles, maar moet gewoon schoongemaakt worden.. jarenlang in kamer gestaan met rokers en houtkachel

stringensemble en bassen werken goed.. en dat geluid he!! :D :D nu nog een Smallstone eraan

btw. hoe sluiten jullie de Eminent aan op jullie mixer/dingetjes..?? via koptelefoon uitgang of????

alle tips en handigheidjes.. uitermate welkom.. via hier... via pb of via mijn emailadres

Back