Techno, ja dat kan ik ook.

Erg tof hoor. Zou leuk zijn op een wazig underground feestje. Ergens onder een vage betonnen brug in Rotterdam bv.
Je hebt zeker toevallig geen groovebox, zodat je mee kan doen aan de groovebox competitie?

Ehm... dr zit wel opbouw in.
De mix op zich vind ik niet echt tof sommige geluiden staan erg hard. Dit kan trouwens ook liggen aan de ghettoblaster waar ik over afluister nu. :D
Het nummer doet me denken aan naar de politiefrequentie luisteren terwijl je paddo's hebt gehad. :D.
Qua knopjes draaien gebeurt er genoeg. De variatie is wel aanwezig.

Hmmm....

ik weet nog niet wat mijn eindoordeel is :)

-C-

hmmmmmmmmmmmmmmmgrrrach ja d'r zit wel wat in. ik vind de loopjes een beetje simpel(schuine streep)blij. alsof 't door een kind gemaakt is(geen offensief bij de weg). maar dat maakt 'm wel geinig. die riedel-loopjes zou ik wat minder concreet maken. samen met de kick op een spoortje flink zuigend compressen en een wazig-ranzig effect erover. dan ga ik waarschijnlijk de dansvloer wel op.
hij is in ieder geval irritant en da's goed.:okdan:

Uhmmmm

D R E X C I YA ???

;)

Maar dan een minimale versie ervan.

D ik krijg niet het gevoel dat m'n lichaam los wil gaan.. Ik wil wel, maar wordt tegengewerkt die off-beat bliep.

Off beat blieps en off-syncness zorgen er toch altijd voor dat het publiek los gaat?

Ik vind het altijd raar dat mensen over niet sync beginnen te praten terwijl dat juist een van de hoofingredienten is voor een goeie swingende track....juist omdat het niet zo perfect computer strak is wat het lichaam forceert om te gaan dancen. (Behalve trance dan maar dat is voor mensen die ook naar Yorin kijken ofzo en die zijn gewoon dom)

Ik vind hem ook iets te eentonig trouwens, je had wat aan de pitchbender moeten jerken, dat die even helemaal vals gaat enzo...dat deed Drexciya ook. Maar slechte techno ( ;) ) zoals Jeff Mills enzo klinkt waarschijnlijk net als dit.

En strings ofzo en een snare of clap op de tel een paar stukjes.

Het einde is wel supercool!

Ja dank u allemaal. Ik ga weer lekker verder met andere dingen. Deze track is inderdaad niet perfect.
Had een paar minuten korter moeten zijn.

Origineel geplaatst door smackos

Ik vind het altijd raar dat mensen over niet sync beginnen te praten terwijl dat juist een van de hoofingredienten is voor een goeie swingende track....juist omdat het niet zo perfect computer strak is wat het lichaam forceert om te gaan dancen. (Behalve trance dan maar dat is voor mensen die ook naar Yorin kijken ofzo en die zijn gewoon dom)

zoo weer ff mensen de grond in geduwd:erm: lintje jongen...

een lekkere shuffle is ok triolen of eem lekker 24ste ertussen. maar dit is geen swing of dit hikt er een beetje tegen aan en dat is jammer. want ik vind de geluiden erg gaaf.

je neemt toch alles in een keer op he? waarom zo je niet is een keertje losse tracks opnemen en deze mixen. of is dat tegen je principes:)

want ik vind dat op een gegeven moment alles elkaar in de mix in de weg zit

als je dit snoeihard aanzet klinkt het wel vet, maar als je het op menseljk volume echt rauw wil klinken, dan moeten alle sporen los wel wat vetter gemaakt worden. Maar, das puur smaak, barn bijvoorbeeld zal deze sound waarschijnlijk wel vet vinden.

Heb genoeg vette tracks van je gehoord, maar deze vind ik iets minder.

mm wel een beetje over de zeik gejaagd.
En de groove klopt wel trouwens ...

Geluiden e.d. vinnik prima, lengte ook zeker!
Enig puntje van kritiek vind ik dat 'bass'/sequence-loopje: vind 'm toch iets uit verband lopen (hmm, of hou ik nu ineens alleen maar van TMF-trance..), wat 't ook ken zijn is dat 't op m'n ***speakertjes hiero gewoon slecht overkomt: dat loopje overheerst nogal en daar door kan 't natuurlijk ook "anders" klinken.

BTW, als dhr. J. Mills een zooitje van z'n act maakt (wat niet de eerste keer zou zijn..) vind ik 't net zo goed bagger.
Heb een beetje een hekel aan sterren-status-dus-ik-kan-doen-wat-ik-wil mentaliteit. :r
Maar dat terzijde.

:biertje:

sorry...

maar dit spreekt me dus TOTAAAAAAAAAL niet aan...

wat een geluiden zeg... ik bedoel.. als ik een 707/808 kit download dan kan ik zoiets ook nog wel maken..

geluiden klinken niet bewerkt... hoor ook geen effecten of iets anders speciaals...

nope... dit klinkt me TE rooky achtig..

succes met je productie's:biertje:

Origineel geplaatst door paul
sorry...

maar dit spreekt me dus TOTAAAAAAAAAL niet aan...

wat een geluiden zeg... ik bedoel.. als ik een 707/808 kit download dan kan ik zoiets ook nog wel maken..

geluiden klinken niet bewerkt... hoor ook geen effecten of iets anders speciaals...

nope... dit klinkt me TE rooky achtig..
succes met je productie's:biertje:

Waarom zou je altijd je geluiden moeten bewerken of van FX voorzien?
Ik vindt rauw veel mooier dan dat geliket. Ik zou eigelijk een hoge kwaliteit mp3 online moeten zetten,
dan klinkt het minder brak. Maar daar heb ik geen zin in.

Ik vind dit ook niet mooi. Het klinkt mij veel te willekeurig.

Ach!!!, als Mills dit live had gedaan en de mede forum leden hadden dit live meegemaakt dan was iedereen er over te spreken geweest.

Tuurlijk. Ik begon even te twijfelen , maar ik vind hem nog steeds niet goed ;) . Wat een onzin. Dat is toch geen argument?

Ik vind dit typisch zo'n track die je s'avonds laat in elkaar zet in de overtuiging dat het goed is, maar wat de volgende ochtend vreselijk tegenvalt!

Waarom zou je altijd je geluiden moeten bewerken of van FX voorzien? Ik vindt rauw veel mooier dan dat geliket. Ik zou eigelijk een hoge kwaliteit mp3 online moeten zetten, dan klinkt het minder brak. Maar daar heb ik geen zin in.

Weet je wat , ik denk dat dat het probleem is, of de mastering , of omdat je geen compressor oid gebruikt...:D
NOT !

Het liedje spreekt een hoop mensen hier op het forum niet aan, en jij probeert dat goed te praten ... dat werkt toch niet!
Bovendien als je niet op kritiek zit te wachten had je het beter niet op synthforum kunnen zetten!

hah, lekker boeiend allemaal, ik maak ff snel wat en zet het gewoon online. Dan mag iedereen gewoon lekker de boel afkraken. Dat vint ik ook leuk om te lezen.Alleen met sommige dingen ben ik het niet eens en daar haak ik op in.

Ik trek dit wel.

maar om nou te zeggen dat ie het gaat doen op de dansvloer??

Sommige iritante geluiden zijn gewoon te overheersend aanwezig.

Ik zou 'm zeker nog wat gaan afmixen als ik jou was.

Mills zou 'm inderdaad zo kunnen draaien (1 of 2 minuutjes dan)

Origineel geplaatst door Remmelt

Mills zou 'm inderdaad zo kunnen draaien (1 of 2 minuutjes dan)

dat is toch geen uitzondering??
1 of 2 minutjes per track wisselen.
the way of a techno dj...

ik vind 'm loik :D

fok uitmixen en netjes maken.
en die anti-tegenin-voordebeat-groove maakt 'm wel lekker hysterisch.

Back