Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daar kan ik mezelf wel in vinden. Heb een dergelijke experiment gedaan en het voelt inderdaad vreemd. Maar zo'n radio productie wordt niet zomaar gedaan in een slaapkamerstudiotje. Het bam! gevoel moet echt wezen.![]()
(vind ik dan, voor het weer een hele discussie wordt...)Als ik me niet vergis komen de (eerste) hits van Martin Garrix uit zijn slaapkamerstudio'tje met illegale plugins en al.
) die waarschijnlijk in zijn slaapkamerstudio is begonnen toen hij 12 was en geen 40 
Dat is het verhaal dat ons wordt verteld om de software te kopen (of illegaal downloaden mocht het geval zijn) om precies dezelfde geluiden na te doen. Er zit een hele dikke PR structuur achter zo'n jonge lekker ding (ik kan het niet tegenhouden) die waarschijnlijk in zijn slaapkamerstudio is begonnen toen hij 12 was en geen 40
![]()
Zwerven ook ergens wat foto's rond van afro Jack met 2 schermen, fl studio en monitors, verder niets.

Hoe zorg je dat een youtube clip ook zichtbaar word hier?