Gloomy - Criticize (Message From One - Piece of the Puzzle)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
->->->

Beste planeet bewoners,

Hierbij ziet U de tweede boodschap van One.

Indien dit bericht bij de juiste mensen terecht komt, dan zal de wereld snel, in posititive zin, veranderen.

Stuur deze URL vooral naar wetenschappers over de hele wereld. Zet het op Sociale Media !!

Dit filmpje bevat slechts fragmenten van onze volledige mededeling, dewelke U hier kan vinden :

© Yiéṣoua! OMIND Cééé-D

De eerste video, verspreid in januari 2019 is hier te vinden :

(kijk en treed in actie)

Wat U zeker regelmatig mag checken is onze blog

Deze kan U hier vinden :

Wie One is zal U na verloop van maanden wel duidelijk worden.

Gelieve eerst de video te bekijken voordat U feedback na laat

Music made by e-Gloomy-nations' Criticize

Enjoy the Ride !

TY ! :-)

Erg goeie track weer man, ja zelfs wederom SUPER goed! Ik zal pogen om morgen dit bericht bij de juiste lieden te deponeren. En anders overmorgen!

Hey Dilago, wat een mooie verrassing om te lezen zeg, dank je wel van harte.. En wonderbaarlijk dat je de boodschap wil verspreiden, ik ben benieuwd wat er uit de bus komt. Hou je me op de hoogte ajb.. Ben benieuwd wat wiskundigen en andere wetenschappers ervan denken. Thnx man !!! :)

I don't do video.... dus alleen naar de track geluisterd. Ik heb al beter werk van u gehoord, eerlijk gezegd. Zoals altijd zit je mix redelijk goed, maar ik was niet gegrepen door de vibe, overgang op 2:40 steekt ook niet helemaal goed in elkaar. Het geluidje dar daarop start is wat 'plain vanilla', zeker geen 'chocolade' ;-) daarna vond ik het allemaal wat lang duren en alhoewel er vanalles gebeurt, mis ik coherentie in dat alles wat aan het gebeuren was... En bij de laatste minuut begon ik het moeilijk te krijgen om te gefocusd te blijven. Het einde vond ik dan weer wel goed.
just my 0,02$
Cheers,
ToAd

Cheers buddy, thanks om naar zoveel tracks te luisteren en te feedbacken.. Ik apprecieer het van harte. Ja, ik denk dat je gelijk hebt.. Ik had namelijk de vraag gesteld op NFF, het Nederlandstalig Fruityloops Forum of ie niet té off-tune klonk en van die dingen, en aangezien ik niet zo dadelijk een antwoord kreeg, en ik vond dat de video heel snel moest geupload worden, had ik hem zo maar geupload, maar ik weet wat je wil zeggen.. Nou ja, hij staat online en dat zal ook zo blijven.. Dank je wel ToAd ;)

FYI, deze video bevat de "Creatie Code".. begrijpen wie begrijpen kan.. Gloomy begrijpt het alleszins niet, maar sommige wetenschappers zullen vast grote ogen opentrekken.. De site is trouwens geupdate :

https://www.oue.one/

Een meesterbrein, de maker van deze site.. ;)

Back