Nieuwe track prachtige vreemdeling

Niet alleen een "prachtige vreemdeling" maar ook een prachtige track. Vooral de mix klinkt zeer goed. Alle geluiden zitten precies daar waar ze moeten zitten, op het juiste volume. Knap gedaan :okdan:.

:doei:
Danny

oude YT-versie werkt niet meer. Versie al een keer of 5 geüpdate trouwens inmiddels. Staat ook als zodanig in de soundcloud uiteraard. Puntjes op de ï, technische aanpassingen enzo.

Zo ongeveer wel afgerond denk ik. :) Wie wil er z'n licht nog over laten schijnen?

weird, dan lag het aan mijn computer.. sorry Dozart :)

Haha oké, dacht al. Had namelijk wel nog onder invloed gisteravond een laatste edit gedaan, dus het had zomaar gekund ook. :D Maar hoorde het niet terug idd.
Ah ja, ken gebeur'n. O:)

Videoclip erbij gemaakt! Maar deze is nog niet 100% af. Evengoed: enjoy...
hoe vindt u 'm?

Ik vind'm prachtig Dozart, het bleek allemaal een droom zo schijnt het.. Coole clip, kun je ons effe een tipje van de sluier lichten ? Hoe heb je dat allemaal zo mooi gemaakt en hoelang ben je er aan bezig geweest ? Who am I ? :)

Ik vind'm prachtig Dozart, het bleek allemaal een droom zo schijnt het.. Coole clip, kun je ons effe een tipje van de sluier lichten ? Hoe heb je dat allemaal zo mooi gemaakt en hoelang ben je er aan bezig geweest ? Who am I ? :)

Het is gewoon een kwestie van passend beeldmateriaal verzamelen op internet, en dan lekker gaan film-editten. Dus je scrolt door de filmpjes heen, en je vindt iets vets. Precies goed timen. Juiste effecten toepassen. Je moet er een beetje gevoel voor hebben. Voor dingen zien te vinden die bij de sound passen.
Ik ben verder niet in staat zelf zulke beelden te produceren of zo. Zou niet weten hoe. Dus het is 'samplen' met beelden van internet. En dan doe ik er meestal dag over of zo. Soms iets langer. Vooral het naderhand nog ff dingen aanpassen. Renderen, afspelen en weer iets zien dat je nog stoort. Net als met muziek eigenlijk. ;)

Thnx man! Dat valt meestal behoorlijk tegen. Maar dat komt ook omdat het niet echt actief promoot, behalve het in wat facebookgroepen gooien. Maar goed, wil dit jaar toch de boel laten masteren, en het dan eens uit proberen te laten brengen. Dan krijg je vanzelf een groter publiek waarschijnlijk. :)

Hoi Dozart,
Bij het horen van alleen de track had ik het gevoel dat het instrumentarium niet klopte - het eigenlijk supersaws zouden moeten zijn- en de beat een klappende 4/4/ zou mogen zijn, want het is een heerlijk trance-theme.
Bij het zien van je youtube-clip valt alles echter op zijn plaats; prachtig!

Back