Nieuwe track prachtige vreemdeling

Hoi Dozart,
Bij het horen van alleen de track had ik het gevoel dat het instrumentarium niet klopte - het eigenlijk supersaws zouden moeten zijn- en de beat een klappende 4/4/ zou mogen zijn, want het is een heerlijk trance-theme.
Bij het zien van je youtube-clip valt alles echter op zijn plaats; prachtig!

Cool! :)

Dank u zeer, Tbn! Tja, ik doe het graag een beetje anders dan anders. ;) Gewone trance is er zo veel. Of misschien nog beter: was er al zo veel. Hoor het ook niet meer zo vaak, die typische sound. Beetje geweest denk ik. Muziek moet ook blijven vernieuwen. :)
Wel had iemand voor de grap er een trance-beat onder gezet laatst, en dat klonk wel cool. Misschien ga ik er nog eens voor de fun een trance-remix van maken als ik zin heb. :)

Hey, was ff druk met mijn eigen dingetjes, dus andere tracks luisteren moest ff wachten. Maar wat een vette track weer Dozart, echt heel vet! En je mixing skills zijn echt uitstekend, elke keer als ik jouw tracks hoor, dan denk ik hmm, ik heb nog een lange weg te gaan :P.
Cheerz :mega:

Ja, een heerlijke track dit. Ik had de titel al een paar keer voorbij zien komen, maar nog niet de tijd gehad om te luisteren. Nice deze. Waar heb je die field recordings uit het intro (en verderop in de track) vandaan gehaald? Ritmisch zit het ook knap in elkaar. Alles klopt wel.

Ik had je beloofd je tracks op SC eens goed te gaan beluisteren. Ook daar ben ik nog niet aan toe gekomen, maar wat in het vat zit, verzuurt niet.

Ja, een heerlijke track dit. Ik had de titel al een paar keer voorbij zien komen, maar nog niet de tijd gehad om te luisteren. Nice deze. Waar heb je die field recordings uit het intro (en verderop in de track) vandaan gehaald? Ritmisch zit het ook knap in elkaar. Alles klopt wel.

Ik had je beloofd je tracks op SC eens goed te gaan beluisteren. Ook daar ben ik nog niet aan toe gekomen, maar wat in het vat zit, verzuurt niet.

Thanks a lot. :) Die field recordings heb ik van youtube. Ik zocht op iets als 'playing children sound effect' of zoiets. Heb ook zelf een goeie handy-geluidsrecorder waarmee ik dat soort dingen heel mooi kan opnemen, en dat gebruik ook wel eens in m'n muziek. Zo heb ik bosgeluiden opgenomen, verkeer, kudde kraaien die 's avonds bij de begraafplaats samenscholen, ook een soort 'crowd' geluiden opgenomen toen het druk was in een buurt met veel flats, wat wel een gave akoestiek geeft.. Leuk om te doen. Maar deze (spelende kinderen en achtergrondgeluiden) had ik zo gauw effe niet bij de hand en ik MOEST zoiets hebben voor deze track. :)

Hey, was ff druk met mijn eigen dingetjes, dus andere tracks luisteren moest ff wachten. Maar wat een vette track weer Dozart, echt heel vet! En je mixing skills zijn echt uitstekend, elke keer als ik jouw tracks hoor, dan denk ik hmm, ik heb nog een lange weg te gaan :P.
Cheerz :mega:

Thank you sir! :mega:

Die field recordings heb ik van youtube. Ik zocht op iets als 'playing children sound effect' of zoiets. Heb ook zelf een goeie handy-geluidsrecorder waarmee ik dat soort dingen heel mooi kan opnemen, en dat gebruik ook wel eens in m'n muziek. Zo heb ik bosgeluiden opgenomen, verkeer, kudde kraaien die 's avonds bij de begraafplaats samenscholen, ook een soort 'crowd' geluiden opgenomen toen het druk was in een buurt met veel flats, wat wel een gave akoestiek geeft.. Leuk om te doen. Maar deze (spelende kinderen en achtergrondgeluiden) had ik zo gauw effe niet bij de hand en ik MOEST zoiets hebben voor deze track. :)

Ah, dat heb ik ook ooit eens zo gedaan. Ik woonde tijdens mijn studie in een flat op 11 hoog. Links achter de flat stond een school en rechts voor de flat ergens stond hun gymzaal. Dus dat galmt lekker als die kids voorbij huppelen en schreeuwen. Dat heb ik dus ook opgenomen. Staat nog ergens op een cassette. Misschien moet ik dat maar eens gaan gebruiken :).

Ps. Heer von Lansberg: zou jij m'n youtube-clip in de openingspost willen zetten, onder de soundcloud-clip? Bvb dank :)

Ah, dat heb ik ook ooit eens zo gedaan. Ik woonde tijdens mijn studie in een flat op 11 hoog. Links achter de flat stond een school en rechts voor de flat ergens stond hun gymzaal. Dus dat galmt lekker als die kids voorbij huppelen en schreeuwen. Dat heb ik dus ook opgenomen. Staat nog ergens op een cassette. Misschien moet ik dat maar eens gaan gebruiken :).

Cool is dat ja! Als je dat in je muziek stopt voelt het ergens extra als 'van jezelf'. Illusie natuurlijk, maar wel een leuke.

Back