Alternate Dimensions

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Waarde luisteraar,

Een stukkie uit het hart. Geen lounge, geen ballad, maar een klein reisje uit mijn droom. Vreescht niet, het loopt goed af, maar je moet er wel even 6 minuten en 52 seconden op wachten.

Weesch gegroet

Laatst gewijzigd:
Ik kan alleen maar bijtreden dat dit knap in mekaar gestoken is. Geluiden zijn zeer goed uitgekozen, mix is super en er zit voldoende afwisseling in om de aandacht 7 minuten lang vast te houden.

zoals je ziet aan mijn comments op SC, vind ik'm gewoonweg prachtig, hij is echt wel àf !! Mooi gedaan Bobje ;)

Dankjewel Jannus! Ik zag de comments al voorbij komen. Fijn dat ie bevalt.

Schitterende track.
Klinkt zeer uitgebalanceerd.

Dank voor het luisteren Robi, en voor je mooie compliment.

Ik kan alleen maar bijtreden dat dit knap in mekaar gestoken is. Geluiden zijn zeer goed uitgekozen, mix is super en er zit voldoende afwisseling in om de aandacht 7 minuten lang vast te houden.

Ik ben blij met je feedback, met name op de mix. Mijn referentie koptelefoon heeft een los contact en geeft alleen rechts geluid. Ik heb de mix dan ook moeten maken op mijn normale koptelefoon.

Mooi reisje Doc!

Vond ik eigenlijk zelf ook wel. Het verbaast me wel een beetje eerlijk gezegd, het is nu niet direct een heel mainstream loungedingetje :).

Underworld ken ik niet? Born slippy zal toch wel bekend voorkomen? Hele fijne muziek in ieder geval :)

Back