Backoff!!(hardcore)

Trackie

Trackie

He,

Ik vind je trackie voor een hardcore productie, best leuk, melody is leuk, je vocals vind ik de plaat naar beneden halen(zonde).

Een beetje oud intro (bedoel de style) met een verse BD (deze tijd) cool. Geluiden en melo zijn oke in de break aleen als de BD er in komt die overgang vind ik wat minder. Als je 2de break komt zou het mooier zijn geweest als je er een andwer geluid bij had gedaan.

Coole track voor de rest.

lekkere intro met die breakbeats. ik vind alleen hoe de stemsample erin komt niet helemaal lekker. die kick daarna is erg lekker :Dhet melodietje is ook wel lekker alleen haalt ie een beetje de snelheid uit je track gooi dr nog wat extra kortte toontjes bij dan hobbelt ie wat lekkerder mee zeg maar. verder valt je percussie een beetje weg achter de bas dus misschien dat je dat iets duidelijker kan afstellen met je eq oid. verder prima trackie :D

heej gnavond _terwijl ik m beluister:

-mjah die break gebruikte ze geloof ik in n happy hadcore track geloof k , die break komt me bekend voor.

-persoonlijk zou ik (maar smaken verschillen) voor een ander wat duister intro kiezen...... idd iets wat meer bij de hardcore van nu...

-de bassdrum :D is errrug lekker hij rosst en dat is de bedoeling :D

- de gebruikte synths en melodie _mjah die weet je zekers te combineren

-prima track op een min na is de break in t begin (voor mij dan) .....

ga zo door :halleluja:

thanx!

de break is idd al vaker gebruikt,en mischien is het idd wel wat om een andere intro te maken.:D

Kan er weinig over zeggen. Behalve dat ik hem erg lekker vind. Klinkt een beetje Promo achtig en ben daar toch wel fan van. Netjes gedaan dus! Hoe heb je die kick gedaan overigens? Sample?

Back