Hanz
Anonieme Analogist
Origineel geplaatst door d.j.conflict
adat is één van de hoofdtaken van de chat... gemoederen sussen hoort daar absoluut bij...
En ranzige totaal off-topic plaatjes posten natuurlijk!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door d.j.conflict
adat is één van de hoofdtaken van de chat... gemoederen sussen hoort daar absoluut bij...

Origineel geplaatst door Hanz
En ranzige totaal off-topic plaatjes posten natuurlijk!![]()

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Cafe belgie en de stad zijn al eens doelwit geweest van geouwehoer over synths! Ideaal.
Ik ga kijken of ik kan, Nolet en Olafmol al te lang niet meer gezien! [/QUOT
Yeah RAWK!!!! Ik ben wel weer in voor een keertje plonzen in Utrecht. Wil je weer op de bank slapen Jeroen?
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Ik kom ook...lijkt me leuk. Maar er is nog geen datum neem ik aan (of heb ik daar overheen gelezen?)
Tot dan...
wel gezellige tent om te zitten als de groep niet zo groot is...Origineel geplaatst door sjeijk
prima, waar en wanneer gaan we prikken ik stel voor dat iedereen een datum prikt en dat naar DJ conflict stuurddan regelt de initiatiefnemer verder de rest
lol
is 13 november een idee?Origineel geplaatst door Slipperman
ken nog wel een goed cafe/restaurant/proeverijtje voor hoog catarijnen/vredenburg in utrechtwel gezellige tent om te zitten als de groep niet zo groot is...

Origineel geplaatst door Kevin
Is er ook een slaapplaats of een BOB initiatief ?? Wil wel een keer met Busca en Consorten zuipen......maar ja ben elke keer zelf de BOB![]()

)) of slaapplekken?