Chatvriendjes Meeting...lol...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door d.j.conflict
adat is één van de hoofdtaken van de chat... gemoederen sussen hoort daar absoluut bij...

En ranzige totaal off-topic plaatjes posten natuurlijk! :D

Eh ja... maar dan alleen op de chat... en niet op 't forum ter bescherming van de tere kinderzieltjes!

Origineel geplaatst door Hanz
En ranzige totaal off-topic plaatjes posten natuurlijk! :D

hoe kan je nu insinueren dat wij zulke fulgaire dingen doen?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Cafe belgie en de stad zijn al eens doelwit geweest van geouwehoer over synths! Ideaal.

Ik ga kijken of ik kan, Nolet en Olafmol al te lang niet meer gezien!
[/QUOT

Yeah RAWK!!!! Ik ben wel weer in voor een keertje plonzen in Utrecht. Wil je weer op de bank slapen Jeroen?

Ik kom ook...lijkt me leuk. Maar er is nog geen datum neem ik aan (of heb ik daar overheen gelezen?)

Tot dan...

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Ik kom ook...lijkt me leuk. Maar er is nog geen datum neem ik aan (of heb ik daar overheen gelezen?)

Tot dan...

november lijkt mij een geschikte maand,kan iedereen nog even ruim kijken of ie ook werkelijk kan komen...

Origineel geplaatst door sjeijk
prima, waar en wanneer gaan we prikken ik stel voor dat iedereen een datum prikt en dat naar DJ conflict stuurd :D dan regelt de initiatiefnemer verder de rest :D lol

strak plan... :D is 13 november een idee?

Origineel geplaatst door Slipperman
ken nog wel een goed cafe/restaurant/proeverijtje voor hoog catarijnen/vredenburg in utrecht :) wel gezellige tent om te zitten als de groep niet zo groot is...

Je bedoelt zeker Charlie Chiu's?

;)

Is er ook een slaapplaats of een BOB initiatief ?? Wil wel een keer met Busca en Consorten zuipen......maar ja ben elke keer zelf de BOB =(

Mmmmmm hebben ze in Cafe Belgie ook de Groene Fee ????}:|

Origineel geplaatst door Kevin
Is er ook een slaapplaats of een BOB initiatief ?? Wil wel een keer met Busca en Consorten zuipen......maar ja ben elke keer zelf de BOB =(

't is handig om te vermelden waar je woont... mocht je met een bob mee willen rijden... 'k denk dat ik maar een hotelletje pak!!!

OOK ik wil wel komen.... :D

onder voorbehoud.. datum volgt nog wel neem ik aan... enne ik woon dus in Bergen op Zoom, Noord-Brabant..
mocht er iemand zijn uit deze contreien die ook die kant op wilt.. misschien iets te regelen voor vervoer...

greets

Richard

Nou goed,wat ik al eerder voorstelde: 13 november is dat een idee???

wil iedereen die komt misschien een pb naar mij sturen of dat hieronder posten? dan hebben we een indicatie van de hoeveelheid mensen die komen...

13 november... is dat 's middags, 's avonds?
Is er misschien 's avonds een leuk feestje of optreden in Utrecht om naartoe te gaan na de kroeg meeting?
Carpoolen eventueel (heb ik trouwens slechte ervaringen mee (hè conflict?! ;))) of slaapplekken?

Of ik de 13e tijd heb zal ik nog effe moeten uitzoeken. Waarschijnlijk wel dus de kans zit er dik in dat ik dr wel ben.

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back