programma's over muziek op tv

Origineel geplaatst door Dobre

yep...maar die trommels hebben we al een hele tijd geleden in de kast gezet...

zo zo, zo te horen (lezen:) ) heb jij een behoorlijke staat van dienst. waar zit je nog meer stiekum achter..

tata box inhibitors...oa....plasmids vind ik toch wel een heeeeel fijn nummer..

en natuurlijk de carl craig remix van give it up....derrick may draait hem altijd en ik moet zeggen....shivers down my spine every time......echt een plaatje dat ik nog wel eens op de kop ga tikken...
:halleluja

Origineel geplaatst door bob303vs909

en natuurlijk de carl craig remix van give it up....derrick may draait hem altijd en ik moet zeggen....shivers down my spine every time......echt een plaatje dat ik nog wel eens op de kop ga tikken...
kan je lang zoeken
want volgens mij is ie niet officieel gereleased.
Maar word nog steeds gedraaid door veel dj's
(hoorde Honey Dijon hem nog draaien 2 weken geleden)

Het grappigste moment van het opkomen van de nederlandse dansmuziek was voor mij toen er in Beverly Hills 90210 opeens de Goodmen voorbij kwam

toen dacht ik al zo van mmmmm >:|

Loladamusica is echt super
ze waren ook bij Dj hell dacht ik , Neptunes, Jazzanova (wow was vettttt) en nog veel meer.

De coolste lola's zijn die van die halve farmers ergens in de middle of no where :mexico: en dan super simpel opnemen in ene boederij echt cool !!

Die detroit special op MTV was ook super met Allan Oldham met dat ie graag wilde verhuizen naar een beach house 8)

En ben ik trouwens de enige die dan ook docu niet kan afkijken omdat de inspratie door me lichaam giert ?

echt frappant ! 8>

lang leven video :confused:

ik ga nog effe dat planet internet checken checken

enne Bam bam r'da is echt wel inspiratie vol

zeker 's nachts ;)

Origineel geplaatst door bob303vs909

ok ok! genoeg met die veren op plaatsen steken waar het niet lekker ruikt! :frons:

die carl craig remix is uiteindelijk als limited edition uitgebracht op planet e onder de naam good girls...als je ff op audiogalaxy.com kijkt kun je 'm nog wel vinden...

Ik wil er even op wijzen dat de docu met de Neptunes cq N.E.R.D morgen om 12.58 op ned3 wordt herhaald.
Niet echt mijn muziek, maar het lijkt me wel interessant.

You can get this lapdance for free.... :P

Laatst gewijzigd:
Back