Rvooh
Gepokt en gemazeld
alles kan, maar ik denk dat hij veel meer met de computer en eigen tools aan de slag gaat als hoofdsequencerIk zie niet in waarom het niet zou kunnen , voor midi en cv gear is het echt ideaal .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
alles kan, maar ik denk dat hij veel meer met de computer en eigen tools aan de slag gaat als hoofdsequencerIk zie niet in waarom het niet zou kunnen , voor midi en cv gear is het echt ideaal .

hoe lang stond je op de wachtlijst?Eyyy, ik ben ook aan de beurt !!!
Mocht iemand interesse hebben in een Cirklon v1 in perfecte staat met CVIO breakout box / doos enz. Stuur maar een pm. Hoor ik niets knal ik em vh weekend wel op MP.
2250 is ie van jou![]()
Dat is een flinke tijd.Bijna 5 jaar
. Dat wordt weer uren geklooi om alles weer op een fijne 1-druk-op-de-knop-alles-werkt manier aan te sluiten gok ik. Volgens mij zijn er nogal wat verschillende manier om dit te gaan doen, met Ableton daarin mee genomen. Nu werkt alles tiptop aangestuurd door Ableton via (usb)midi en overbridge voor de RYTM. Is het bv slim om eerst eens te kijken of ik met de Cirklon door Ableton alles aan kan gaan sturen via de usb poort? Voordeel lijkt me dat ik dan ook alles in Ableton op kan nemen en ik niet alles opnieuw aan hoef te gaan sluiten, maar misschien zie ik daarin wel iets over het hoofd... Het lijkt me dat ik in Ableton bij de verschillende Tracks dan een van usb poorten van de Cirklon kan kiezen als midi in.

yes, heb daar ruim 4 jaar zitten refreshen en gelijk een hoop nuttige info op gedaanZit je al op 't cirklon forum?

Morgen komt die van mij binnen als het goed is. Dat wordt weer uren geklooi om alles weer op een fijne 1-druk-op-de-knop-alles-werkt manier aan te sluiten gok ik. Volgens mij zijn er nogal wat verschillende manier om dit te gaan doen, met Ableton daarin mee genomen. Nu werkt alles tiptop aangestuurd door Ableton via (usb)midi en overbridge voor de RYTM. Is het bv slim om eerst eens te kijken of ik met de Cirklon door Ableton alles aan kan gaan sturen via de usb poort? Voordeel lijkt me dat ik dan ook alles in Ableton op kan nemen en ik niet alles opnieuw aan hoef te gaan sluiten, maar misschien zie ik daarin wel iets over het hoofd... Het lijkt me dat ik in Ableton bij de verschillende Tracks dan een van usb poorten van de Cirklon kan kiezen als midi in.
Hoor het graag als iemand hier al een goede weg in gevonden heeft![]()
. Ik heb een Ableton template, met daarin al mijn synths en drum units. Die kan ik dus een voor een armen en midi instellen dat het vanuit een van de Cirklon usb poorten komt. Superhandig om zo gelijk de CK te leren kennen en niet alles eerst opnieuw aan te sluiten. En wat een enorm tof ding! Ben benieuwd wat Colin hier allemaal nog uit gaat krijgen, zeker ook met het touchscreen 
Ik vraag me in feite af of RDJ nu de Cirklon als hoofdsequencer gebruikt, kan mij dat moeilijk inbeelden