Nieuws van Behringer

Je kunt je nu aanmelden als tester (onder strenge voorwaarden). Zal dus nog wel even duren voordat deze te koop is

ik vind deze kerels wel grappig en soms interresant met hun wekelijkse update over nieuw Behringer materiaal:

ik vind deze kerels wel grappig en soms interresant met hun wekelijkse update over nieuw Behringer materiaal:

Die gasten hebben nu eens echt 0,0% aan info toe te voegen hé.. :P
Net als deze gasten die gewoon de Behringer Facebook posts aflezen en vragen "what are your thoughts" voor de views.
Giga irritant als je echt wat info of sound demo's ah zoeken bent op YT

Laatst gewijzigd:
wel benieuwt waar vind je dat aanmelden als tester? geloof niet dat ik dit ooit ergens voorbij heb zien komen

niet dat ik perse voor deze geintereseerd ben maar wie weet voor toekomstige releases
Never mind, ik heb het opgezocht en blijkbaar was het een heel oud bericht dat in mijn fb langskwam.

Tsja, ik vind het toch een heeel geslaagd viertal nu, de Crave, Spice ,Edge en Grind maken een leuke combinatie. Ik zou ze graag op mijn bureau willen hebben.
Ik heb de Crave al een tijdje en dat is een blijvertje. ( De Pro 1, Neutron en K2 zijn de deur uit ) . Toch kijken of ik er een Spice naast kan zetten.

@Stronghold: Wat vond je aan de Pro-1 niet goed? Misschien kan die van mijn lijstje af. ;)
De Pro-1 is echt een tof ding, maar ik ben er achter dat volledig analoog niet echt mijn ding is, ik ben overgegaan op synths waar je geheugen plaatsen heb om je patches in op te slaan,
De Crave is de laatste volledig analoge synth die ik heb, maar door z'n relatieve eenvoud heel leuk om mee te stoeien. En heel snel het geluid weer terug te vinden wat je zoekt.

Ja die eenvoud trek mij juist wel. Net een Crave besteld bij Thomann. En de Grind en Edge komen er ook wel ja. Het zijn een soort opgevoerde Volcas qua vibe.
Ja precies, een instrument moet ook leuk zijn om mee te rommelen , gewoon voor de lol. Gewoon een paar patchkabels prikken om heel andere dingen te horen,
Begrijp me niet verkeerd, de Neutron gaat hier zwaar overheen en is een hele toffe synth. Maar ik mis daar net ff de lol..gaat gelijk de diepte in. Dit is natuurlijk wel persoonlijk.

Ja precies, een instrument moet ook leuk zijn om mee te rommelen , gewoon voor de lol. Gewoon een paar patchkabels prikken om heel andere dingen te horen,
Begrijp me niet verkeerd, de Neutron gaat hier zwaar overheen en is een hele toffe synth. Maar ik mis daar net ff de lol..gaat gelijk de diepte in. Dit is natuurlijk wel persoonlijk.
Het toffe aan die bakken is voor mij nu net het feit dat je ze kan combineren, layeren en zo gebruiken als een grote ubermonoulisynth (eventueel met nog wat mults en een cv mixertje)

Ben benieuwd, zijn al best veel kopieën van. Maar als ie echt goed is wil ik hem misschien wel.

Back