Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wel benieuwt waar vind je dat aanmelden als tester? geloof niet dat ik dit ooit ergens voorbij heb zien komenJe kunt je nu aanmelden als tester (onder strenge voorwaarden). Zal dus nog wel even duren voordat deze te koop is
ik vind deze kerels wel grappig en soms interresant met hun wekelijkse update over nieuw Behringer materiaal:

Never mind, ik heb het opgezocht en blijkbaar was het een heel oud bericht dat in mijn fb langskwam.wel benieuwt waar vind je dat aanmelden als tester? geloof niet dat ik dit ooit ergens voorbij heb zien komen
niet dat ik perse voor deze geintereseerd ben maar wie weet voor toekomstige releases

De Pro-1 is echt een tof ding, maar ik ben er achter dat volledig analoog niet echt mijn ding is, ik ben overgegaan op synths waar je geheugen plaatsen heb om je patches in op te slaan,@Stronghold: Wat vond je aan de Pro-1 niet goed? Misschien kan die van mijn lijstje af.![]()
Ja precies, een instrument moet ook leuk zijn om mee te rommelen , gewoon voor de lol. Gewoon een paar patchkabels prikken om heel andere dingen te horen,Ja die eenvoud trek mij juist wel. Net een Crave besteld bij Thomann. En de Grind en Edge komen er ook wel ja. Het zijn een soort opgevoerde Volcas qua vibe.
Het toffe aan die bakken is voor mij nu net het feit dat je ze kan combineren, layeren en zo gebruiken als een grote ubermonoulisynth (eventueel met nog wat mults en een cv mixertje)Ja precies, een instrument moet ook leuk zijn om mee te rommelen , gewoon voor de lol. Gewoon een paar patchkabels prikken om heel andere dingen te horen,
Begrijp me niet verkeerd, de Neutron gaat hier zwaar overheen en is een hele toffe synth. Maar ik mis daar net ff de lol..gaat gelijk de diepte in. Dit is natuurlijk wel persoonlijk.