ik hoor in de sds3 demo , weinig meer dan hun syncussion al kan.
nieuw is de impact-click, en mix knop met noise.
Is er maar 1 LFO voor alle 4 voices ?
Wel jammer dat ze niet meteen all-in zijn gegaan zoals bij de fantastische VSDSX emulatie van Ali James Lab. Omdat het nu een clone van de SDS-3 is geworden zijn het nu 4 vergelijkbare analoge circuits, en ontbreken bijvoorbeeld de kenmerkende Hihat, ClapTrap en Eprom sounds van Simmons. Vanuit de LM-1 zou men toch wel wat ervaring met Eprom-simulatie op moeten hebben gebouwd.
Prima toch, lange halen snel thuis, en genoeg ruimte voor een MK2 een paar maanden na release. Zolang de paint job maar genoeg op het origineel lijkt en de prijs lekker laag is kopen de mensen het toch wel.
Op verzoek hier een draadje waarin we Behringer kunnen beschimpen of ophemelen of welke andere discussie dan ook. Het idee is dat als we daar deze mooie draad voor kunnen gebruiken, de draadjes over de producten zelf 'schoon' blijven. Alvast bedankt voor jullie medewerking! Ik trap af met de...
ik had er vannacht over gedroomd - wel een pak meer fancy dan in't "echt", maar je weet hoe dat gaat met dromen
wie weet komt ie er toch nog
(word is dat B./beta users niet tevreden waren over de 'beperkte' ZAQ functionaliteit van 1 velocity per step voor de 4 drumkanalen - maar daar kan niets aan veranderd worden gezien het beperkte geheugen van de BCR)
ik had er vannacht over gedroomd - wel een pak meer fancy dan in't "echt", maar je weet hoe dat gaat met dromen
wie weet komt ie er toch nog
(word is dat B./beta users niet tevreden waren over de 'beperkte' ZAQ functionaliteit van 1 velocity per step voor de 4 drumkanalen - maar daar kan niets aan veranderd worden gezien het beperkte geheugen van de BCR)
Classic modulation meets modern control.
Switch between rich chorus and sweeping flanger tones with the Range rocker,
then take full command with Drive, Output, Mix, Feedback, Delay, Rate and six selectable LFO shapes.
Ready for more routing power? Connect expression, CV or MIDI and shape your modulation your way.
The Behringer BQ-10 is a 24-step analog sequencer that captures the essence of classic sequencing with the flexibility of modern modular workflow. Designed in Eurorack format, it’s hands-on, immediate, and built to spark ideas without screens or menus getting in the way. Key features:• Single 16-step or dual 8-step sequences• Dedicated 8-step CV channel for filter or amplitude control• Per-step trigger outputs for custom reset patterns• External trigger input for clock sync• Full CV control for deep modular integration From evolving sequences to tight, synced pattern changes, the BQ-10 brings vintage character and real-time control straight into your setup. Available now through Behringer distributors worldwide.
Ik snap de trigger uitgangen niet. Voor de reset, de stap waar je hem inprikt zou die niet moeten spelen en direct resetten.
Dus, waar hij hem in trigger 5 stopt zou het maar 4 stappen moeten zijn.
Ik weet overigens niet hoe het bij de originele Korg werkt.
Dat werkt bij de originele SQ-10 ook zo.
Wil je acht stappen prik je de reset in stap acht enz.
Al heeft het origineel 12 stappen i.p.v acht stappen bij deze BQ-10.
Dat werkt bij de originele SQ-10 ook zo.
Wil je acht stappen prik je de reset in stap acht enz.
Al heeft het origineel 12 stappen i.p.v acht stappen bij deze BQ-10.
Is het dan de Sequencer die na een trigger pas bij de eerstvolgende klok puls overnieuw begint, of wordt er pas een trigger gestuurd als de step is afgelopen?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.