Analogue100
Stamgast
En DAT dan zonder menu-diving... dat zou idd leuk zijn geweest.Leuk, maar beter was een MAQ16/3 ‘remake’ met 16x3 rijen geweest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En DAT dan zonder menu-diving... dat zou idd leuk zijn geweest.Leuk, maar beter was een MAQ16/3 ‘remake’ met 16x3 rijen geweest.
Dat laatste is het geval.Is het dan de Sequencer die na een trigger pas bij de eerstvolgende klok puls overnieuw begint, of wordt er pas een trigger gestuurd als de step is afgelopen?
Ik wil dat voor hands on drum sequencing voor mn DAW
In eurorack formaat is dat de Behringer RS-9.Als ze nou gewoon een step sequencer apparaat maken zoals een TR drumbak met swing, division etc en met midi over usb dan ben ik om. Maar alleen als midi step sequencer zonder synthese, samples of iets anders met geluid (geen geluidskaart of van die rare fratsen). Ik wil dat voor hands on drum sequencing voor mn DAW. Zoals de Akai Fire. Helaas is die proprietary voor FL studio. Buiten FL niet als drum sequencer te gebruikenZ dus.. kom op Beh-Bear!
Vergeet de US ex-BTW prijs trucje nietLeuk, moet zo'n 150$ gaan kosten begreep ik, da's iets van 125 euro.
Ah ja, even vergeten, maar op zich een mooie prijs.
ja maar dat is Eurorack en een step grid van 4x4 is gewoon naadje ook.deze in een klein doosje stoppen? Behringer | Product | RS-9
Shit ik had mij net voorgenomen om geen Behringer meer te kopen, komen ze toch weer met wat leuks........The Legend Returns.
The new Behringer BDS-3 brings back the unmistakable analog power
that shaped the sound of the late ’70s, reborn for today’s creators.
With four fully independent drum channels and a dedicated SFX section,
BDS-3 lets you sculpt everything from deep analog kicks and punchy toms
to thunder, metallic hits, and total sonic chaos.
Hands-on control. Pure analog madness.
Each channel gives you:
Pitch, Bend, Noise, Decay, Modulation![]()
Dedicated level and trigger controls![]()
True vintage analog circuitry, no emulation![]()
Unleash your creativity and rediscover that raw, untamed energy.
Bekijk bijlage 3867256