Nieuws van Behringer

De Neutrik patchbay die ik daarna in gebruik nam deed het helemaal prima in exact dezelfde opstelling. Die gebruik ik tot op de dag van vandaag nog steeds. Ik heb sowieso verder nooit last gehad van crosstalk in mijn setup. Het probleem zat echt in die patchbay, geen user error.
Dat ontken ik verder ook niet ofzo, het was meer een suggestie dat het probleem, als ik het zo inschat, eerder te maken heeft met het gegeven dat die behringer patchbays doorgaands ongebalanceerde verbindingen faciliteren wanneer je jackpluggen gebruikt.. (als ik me niet vergis is dat ook nog eens het geval op het jackgedeelge van die gecombineerde xlrjack-sockets op van behringer audiointerfaces, maar kan dat momenteel niet verifiëren, aangezien zowel mijn umc1820 als m’n fca1616 nog steeds gezamenlijk met de rest van m’n studio en overige inboedel “gegijzeld” danwel gewoonweg verduisterd zijn :()

Ik heb mn Midas DL16 verkocht en 2 Behringer S16 voor in de plaats.
Meer i/o voor zelfde bedrag. Kwaliteit van de s16 is bewezen in de x32 gemeenschap.

Vroeger dacht ik anders over Behringer, nu is het beter, maar nog steeds low budget. Goed genoeg voor mij

Dat ontken ik verder ook niet ofzo, het was meer een suggestie dat het probleem, als ik het zo inschat, eerder te maken heeft met het gegeven dat die behringer patchbays doorgaands ongebalanceerde verbindingen faciliteren wanneer je jackpluggen gebruikt.. (als ik me niet vergis is dat ook nog eens het geval op het jackgedeelge van die gecombineerde xlrjack-sockets op van behringer audiointerfaces, maar kan dat momenteel niet verifiëren, aangezien zowel mijn umc1820 als m’n fca1616 nog steeds gezamenlijk met de rest van m’n studio en overige inboedel “gegijzeld” danwel gewoonweg verduisterd zijn :()
Vrijwel al mijn aansluitingen zijn ongebalanceerd, nooit problemen gehad behalve met die Behringer patchbay meuk dus. Het is gewoon troep.

37943.jpg
37958.jpg

17-8 besteld, vandaag geleverd. Link naar de handleiding werkt nog niet, geen papieren handleiding, dus dat wordt eerst even puzzelen.

Alle encoders zijn klikbaar, i.t.t. BCR2000.

Laatst gewijzigd:
Mooie controller zo te zien. Encoder led ringen zijn ook bijzonder. Als ie net zo veel kan als de bcr2000 dan is het wel fantastisch.

Dat ziet er wel mooi uit. Ik heb eens een BCR2000 gekregen die lange tijd op een binnenplaats in de buitenlucht had liggen rotten en die werkte gewoon nog, en is nog altijd in gebruik bij een forumlid. Ze kúnnen het wel.

BCR2000 was gewoon een topproduct uit eigen hoed: in plaats van al die peperdure programmers nu 1 goedkope die meerdere synths kan. Ik moet de mijne nog eens configureren voor de Korg M1. Hij staat er alvast naast.

En dan nu een nieuwe audio interface voor je slaapkamermuziekhokje.

De DICE is verkrijgbaar in 4 uitvoeringen.

Laatst gewijzigd:
BCR2000 was gewoon een topproduct uit eigen hoed: in plaats van al die peperdure programmers nu 1 goedkope die meerdere synths kan. Ik moet de mijne nog eens configureren voor de Korg M1. Hij staat er alvast naast.
Zeker, tijden m'n MS6 mee getweaked. Enige nadeel is (was?) zijn omvang. Dan ziet de kloon er alweer een stuk handzamer uit. En zaquencer out-of-the-box is leuk meegenomen

Die BCR32, zijn dat rubberen moeras buttons of hard plastic met een fijne click ?
Of iets ertussenin ?

Laatst gewijzigd:
Gaan we nu meemaken dat iedereen op SF enthousiast is nu Ulli eens iets van zichzelf kloont?
Nee hoor. Mijn nieuwe bcr2000 had een kapotte knop. Zaq heeft voor mij daarom destijds een custom zaquencer versie gemaakt . En hun patchbay dat ik kocht 2ehands was crap. Gek genoeg vond ik iemand die t telkens wou kopen. Rare fan boys 😊

Die BCR32, zijn dat rubberen moeras buttons of hard plastic met een fijne click ?
Of iets ertussenin ?

Rubber

Wtf! Hij bestaat! Nondeju! Mooi ding hoor! 🤘🤘🤘

lekker adhd, meteen besteld ;)

Ik had zo het idee dat, zoals het vaker gaat bij Behringer, er eerst een heel klein aantal zou worden geleverd, en dat het daarna maanden kon gaan duren voor het echt normaal leverbaar wordt. Tot nu toe lijkt het exact zo te gaan. Normaal ben ik 1 van de laatsten, not this time! FOMO

Wat zijn je bevindingen momenteel? CV/gate al getest?
Waar heb je deze besteld? Ik zie ze nergens op stock

Zie ook m'n post hier: Iemand die zijn of haar ervaring tot dusver wil delen aangaande de Behringer BCR32?

Bij Thomann, maar daar staat hij nu weer als "op aanvraag".

Back