Nieuws van Behringer

Blijft een leuk bakkie, de Pro 1 (of One).

Handig voor in de tuin 🙂

Deze komt echt uit de lucht vallen.. iedereen die een crave of een edge heeft..verwachte de spice. Deze word gewoon tussendoor gelanceerd.
Ik wil hem wel proberen.
Heb de Crave, past ie mooi naast.
Ben benieuwd naar de eerste reviews.

Crave en Edge waren gebaseerd op de Mother 32 en DFAM als ik het goed heb, maar dit is een origineel design of ook een (semi)kopie van iets? Ik zie niet zo snel waar deze op gebaseerd zou kunnen zijn. Lijkt me wel een leuk ding, ziet er veelzijdig uit.

maar dit is een origineel design of ook een (semi)kopie van iets? Ik zie niet zo snel waar deze op gebaseerd zou kunnen zijn.
Mutable Instruments Plaits + filter, envelope & seq
Godzijdank werd het geen Clouds replica met filter, env, seq, mod, etc... heb m'n inkomen nodig voor huur & food.

Laatst gewijzigd:
De spice komt wel als een verassing. Ik dacht even dat Behringer het bij een trio zou houden.
Zo op het eerste gezicht (gehoor) is de spice voor mij beter bruikbaar dan de crave.
De crave heb ik weggedaan omdat ik ook de Behringer 2600 al heb met meer tweak opties.

Prijs????

Mutable Instruments Plaits + filter, envelope & seq
Godzijdank werd het geen Clouds replica met filter, env, seq, mod, etc... heb m'n inkomen nodig voor huur & food.
was ook hetgeen ik op dacht, betreft de Plaits waarop moment "After Later Audio" de rechten op heeft (in samenwerking/toestemming met Emille Gillet van MI) dus weer een kopie!

Back