Nieuws van Behringer

We zouden het leuk vinden om uw feedback te horen. We zijn begonnen met het ontwerpen van een op "Easel 208" geïnspireerde Eurorack-versie genaamd Enigma. Hoewel het analoge gedeelte een authentieke replica is van de originele synth, die ook 14 optocouplers bevat, zijn we van plan om totale terugroepfunctionaliteit toe te voegen met een OLED-display en CC-bediening plus USB/Midi. We geloven dat we dit product kunnen maken voor US $ 399 retail. Wat vind je van de functionaliteit, indeling en prijs?

Attachments

• 277803215_10159989944618914_572212599212794449_n.jpg
    277803215_10159989944618914_572212599212794449_n.jpg
    63 KB · Bekeken: 91
Euh? Deze is toch al jaren geleden aangekondigd? Hoezo "begonnen met het ontwerpen" 🤨

-edit- juist, die post is uit april 2022:
1734613160354.png

Jammer, desktop zou mijn voorkeur hebben.. maar weet iemand al meer over de sampling functie?
Die voice boards is een lang pcb,indien de pot/display board twee pcb's zijn ,nieuw blauw rechthoekig frontje maken en zelf desktop maken,ik overweeg het te doen.

Het valt me op dat ze hun cheape logo er ook niet meer ophebben maar alleen BEHRINGER rechtsboven, dat vind ik wel een vooruitgang.
Is dit het eerste model zo?
Nee er zijn meerdere en al veel ouder producten die het driehoek logo niet hebben.
Een bezoekje aan de Behringer site en je ontdekt welke producten dat zijn.

Nee er zijn meerdere en al veel ouder producten die het driehoek logo niet hebben.
Een bezoekje aan de Behringer site en je ontdekt welke producten dat zijn.

De gele td-3 heeft ook een zuur gezichtje ipv een duivelse driehoek.

Laatst gewijzigd:
ik heb wel eens een host device gehad van miditech doe niet de midiclock uitstuurde.
Daarna een dure Kenton usb host gekocht.

Als deze clock uitstuurd en ook 4 devices via een hub suppport is dat wel fraai.

Nou, als Uli aan at random culturele appropriatie gaat doen, dan wil ik mss wel een steampunk Hugo Boss stijl Nazi synth. Niet dat ik sympathie of affiniteit heb ofzo met dit onwenselijk stukje geschiedenis... maar geef toe; hun grafiek, marketing en productplacement was wel vet in orde ;)

hmmm tja nu kunnen ze niet leunen op grote artiesten zoals use by 'Prince', 'Madonna' bla bla.
Dus leunen ze op het mytische verleden van iets wat niets met synths te maken heeft.
Kijk maken ze een 'Jomanda' synth met een tesla coil voor de modulatie waar je ook de toekomst mee kan voorspellen hebben ze aan mij meteen een klant :)

@JazzMann die bestaat al dat heeft de Korg MS20. En daar zijn ook al 2 Yli klonen van.

Back