Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die voice boards is een lang pcb,indien de pot/display board twee pcb's zijn ,nieuw blauw rechthoekig frontje maken en zelf desktop maken,ik overweeg het te doen.Jammer, desktop zou mijn voorkeur hebben.. maar weet iemand al meer over de sampling functie?
Ik plak er altijd een duur Moog stickertje overheen, dan klinkt het ook gelijk een heel stuk beter..Het valt me op dat ze hun cheape logo er ook niet meer ophebben maar alleen BEHRINGER rechtsboven, dat vind ik wel een vooruitgang.
Is dit het eerste model zo?
Dat had ik liever andersom gezien.Het valt me op dat ze hun cheape logo er ook niet meer ophebben maar alleen BEHRINGER rechtsboven, dat vind ik wel een vooruitgang.
Ja, dat was al bekend maar ik hoop dat deze komend jaar nou 'ns in de winkel ligt, past mooi bij m'n Neutron in een Behringer rackje.-edit- juist, die post is uit april 2022:
Nee er zijn meerdere en al veel ouder producten die het driehoek logo niet hebben.Het valt me op dat ze hun cheape logo er ook niet meer ophebben maar alleen BEHRINGER rechtsboven, dat vind ik wel een vooruitgang.
Nee er zijn meerdere en al veel ouder producten die het driehoek logo niet hebben.
Een bezoekje aan de Behringer site en je ontdekt welke producten dat zijn.

Ja maar die heeft geen standaard print met een adelaar, swastika en leuze "Kreation Macht Frei"...@JazzMann die bestaat al dat heeft de Korg MS20. En daar zijn ook al 2 Yli klonen van.