Stronghold
Ouwe rot
Foto's van deze drie synths komen van de Namm 2025 ! Dus klaar voor produktie zou ik zeggen . Die BX 1 is wel tof.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, hier een video van de restauratie:Ik weet wel dat ze een DX1 hebben, al deze synthesizers clones hebben ze het origineel overgenomen van een veiling. (De apparatuur is afkomstig van de band (ik dacht) Tears of Fears)
Ik vind die BX-1 er een heel stuk beter uit zien dan de Prophet/Jupiter clones.
Qua features misschien, maar qua klank? Ik vind die oude Yamaha FM-bakken toch wel lekker hoor. Ik ben wel groot fan inmiddels van de TwistFM, maar die is dan weer een stuk beperkter qua algoritmes enzo (4+2 ops).De opsix loopt rondjes rond een DX1.
Zou tof zijn als die te gebruiken is als editor en masterkeyboard voor mijn TX816Bekijk bijlage 3857979
Deze kende ik nog niet..

Waarom vindt je dat?Die anderen zien er uit als Temu produkten.
Dat is leuk inderdaad. Bij de TwistFM is het ook tof dat er analoge filters inzitten.Ze hadden door dat een DX1 precies als een DX7 II klinkt, dus ze hebben hem analoge CS80 filters en fx gegeven om er meer mee te kunnen. Nice!
Ze zijn zo raar plat, door je oogharen lijkt het bijna te kloppen maar als je dan goed kijkt krijg je deze vibe:Waarom vindt je dat?
Bedoel je met plat niet de hoogte maar de diepte van die dingen? Hoogte van de JT-16 lijkt me zo niets mis mee?Ze zijn zo raar plat, door je oogharen lijkt het bijna te kloppen maar als je dan goed kijkt krijg je deze vibe:
Bekijk bijlage 3857997
Ja de diepte inderdaad. De BX1 heeft een betere balans.Bedoel je met plat niet de hoogte maar de diepte van die dingen? Hoogte van de JT-16 lijkt me zo niets mis mee?
Waarom vindt je dat?