Nieuws van Behringer

Alleen jammer dat de bx1 nog volop ontwikkeld word, en ze hopen volgend jaar te kunnen leveren..
Grote afwezige is dan toch de VCS3. Iedereen had daar toch een beetje op gehoopt.

??? Ben ik nou wakker of niet? Een DX1 met 32 analoge filters??
OMG! thats nice....

Filter klinkt als de MI Blades.
Das wel een heel fijn filter.

MPE aub :-) met MPE naar OP volume, Index,

Bij de JT-16 is er ondanks een minder grote diepte naar achteren toe toch ruimschoots ruimte om de controls om hem comfortabel te bedienen lijkt mij.

Ik vind ze er helemaal niet onwerkbaar uitzien.
Mijn oordeel/mening is puur gebaseerd op de esthetiek van het geheel.

Ik vind het trouwens vreemd dat de JT16 en Pro 16 niet speelbaar zijn op de NAMM, ze hebben toch al lang werkende prototypes?

Ik dacht zelfs dat de Pro 16 klaar voor productie was een half jaar geleden, waarom dan 2 niet werkende synths neerzetten op de NAMM of waren het misschien DOA's.. :D

Ik vind het trouwens vreemd dat de JT16 en Pro 16 niet speelbaar zijn op de NAMM, ze hebben toch al lang werkende prototypes?

Ik dacht zelfs dat de Pro 16 klaar voor productie was een half jaar geleden, waarom dan 2 niet werkende synths neerzetten op de NAMM of waren het misschien DOA's.. :D
Ik kan mij voorstellen dat die lui hard gaan met ontwikkelen, derhalve ideeen tegenkomen die zij weer toepassen op andere modellen die al reeds richting productie konden gaan en dus vertraging oplopen. Liever goed de tijd nemen enzo, ook fijn dat er analoog spul bij komt waar je presets kan opslaan.

De chorus is vergelijkbaar als wat indertijd in de Roland jazz chorus zat zeggen ze, ik had indertijd een Roland cube 60 waar zo'n jazz chorus in zat, die klonk heel lekker.

Ik heb nog een Cube 80XL bedenk ik me nu. Misschien moet ik eens nadenken voordat ik koop. En dan alsnog kopen.

Ik heb nog nooit geprobeerd om lijnsignalen naar een Cube te sturen. En dan moet je hem gaan mic'en en hij is vreselijk luid. :) Dus is een pedaaltje als insert effect op de mixer misschien handiger. OK dat kan dan weer niet in combi met de tremolo, dan zou ik hem als send effect moeten pluggen. Punt blijft dat pedaaltje toch handiger is dan gitaaramp. Maar dus note to self: ik héb reeds een Roland gitaaramp met chorus...

Waldorf 37KB
Behringer Four Play
Behringer Four LFO
Behringer Abacus
Behringer Dual Envelope / LFO

Dit komt aan de ARP 2600 M te hangen

- oops verkeerd topic

Laatst gewijzigd:
"The Behringer RD-78 will retail for €179 and is available to order soon." (bron)

Schermafbeelding 2025-02-04 om 18.39.25.png
..
De link naar Thomann werkt nog niet...

Laatst gewijzigd:
Back