Nieuws van Behringer

@demian hier heeft hij wel een smooth funky sigaar.

"used by....skip...."

Klinkt goed. Had al gehoopt dat deze kwam. Hier word mijn sigaar en bas sigaar blij van.

Hmmm 100 euro ??? wat.... dan wellicht beter een tweede hands EHX micro tron

En weer een nieuwe stompbox van Der Uli.
B-TRON III ENVELOPE FILTER

Tof! Dit wordt het eerste Behringer product dat ik ga pre-orderen. Toffe aanvulling voor mijn Hohner Clavinet. Loopt nu over een Line6 HD500X, samen met mijn Rhodes. Ben erg blij met de Line6, maar envelope filters en wah vind ik analoog wel beter.

Ja, ik schrok zelfs van z'n GO rack want die wilde ik gaan verkopen en zie dat die nu 199 euro kost, waanzinnig deze prijzen.

Lees zojuist op gearnews dat er weer pricedrops zijn op Behringer synths. (Geen idee of iemand er iet aan heeft) De UB-Xa is nu €869,- bij Thomann.

bizar, dan scheelt de keyboard versie nog maar 40 euro met de desktop versie terwijl die toch poly AT is

Er is een huge vershil tussen DX-1,DX-5 en alle andere DX'en.
Totdat Behringer denkt DX? Ha!
Clone maar dit maar:
gx1.jpeg

Nice die STX!

Maar wordt het weer een synth vol met bugs zoals de UBX-A..

Dan ben je er vet mee met al die goedkope synths indien ze niet degelijk werken :/

Nice die STX!

Dan ben je er vet mee met al die goedkope synths indien ze niet degelijk werken :/
Heb het idee dat dit over heel de linie synth fabrikanten is, waarbij wel gezegd moet worden dat behringer altijd supersnel en continu met updates komt..

P.s, er staat een orginele te koop op reverb, €14.900.
Ik wacht wel ff op behringer.

Laatst gewijzigd:
Nice die STX!

Welke bugs zitten er in de ub-xa?
Ik heb hem nu 2/3 jaar maar ik ben geen enkele bug tegengekomen.
En met de firmware update hebben ze er nog flink wat opties aan toegevoegd.

Back