Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wij komen net bij de blauwe super vandaan. Maar daar lagen ze niet in het schap.
Meet Behringer SC-U,
The link that keeps your whole rig playing nicely together.
SC-U connects USB-C, Ultranet and Stage Connect,
so systems can run side by side without compromise.
Watch as it delivers 32 channels of class-compliant USB audio,
protects your existing investment,
and helps make your setup genuinely future-proof.
Your rig can grow over time while staying flexible,
stable, and fully connected across platforms.
Ik ben al een tijd aan het rondkijken voor een beetje uitgebreide preamp of channelstrip, voor opnames van synths, gitaar, Bas, sax en af en toe micl@vipal heeft of had er 1 dacht ik.
Waarom ben je erin geïnteresseerd?
Nee ik heb een 369 van Ullie die heel tof klinkt, geen ervaring met de 1273. Zag trouwens een 1273 op marktplaats gaan voor 460 (dacht ik). Dus die zakken nog niet echt in prijs. Ik las recent dat Flyweight een high end pre gebruikt. Even kwijt welke, klonk mij ook interessant om te verkennen. 1273 leek mij ooit wel interessant maar destijds voor een Fusion gegaan.Ik ben al een tijd aan het rondkijken voor een beetje uitgebreide preamp of channelstrip, voor opnames van synths, gitaar, Bas, sax en af en toe micl
Heb het niet persé nodig, ik heb natuurlijk preamps op mijn interface en Yamaha aw4416, maar lijkt me leuk voor wat extra kleuring en oomph on the way in. Wil er niet direct super veel aan uitgeven en dit leek me een mooie 2channel instapper.
@vipal heb jij er 1?
The Behringer JT-2 is here.
Dual VCO analog sound, from warm textures to punchy leads
and evolving sequences, all with a hands-on workflow built for real playing.
Bekijk bijlage 3872555
Filmpje,