Nieuws van Behringer

Heeft auturia niet een goede software variant waarmee je ongeveer hetzelfde kan doen? Buiten hands on uiteraard.
Jawel, en die heb ik ook (ooit eens meegekomen in een V Collection). Maar ik vind het niet uitnodigen.

Jawel, en die heb ik ook (ooit eens meegekomen in een V Collection). Maar ik vind het niet uitnodigen.
Snap ik wel. Hands on blijft het leukste. Wellicht is er ergens een plek waar je er een kan proberen?

Ik vond het destijds wel de moeite om de lelijke neutron faceplate te vervangen met deze.
Maar toch mn GO case verkocht met de kobol en Neutron en voor Niftykeyz cases te gaan.

Snap ik wel. Hands on blijft het leukste. Wellicht is er ergens een plek waar je er een kan proberen?
Ik heb er mee gespeeld op Superbooth en dat vond ik wel leuk, maar het vergt meer tijd om echt te ontdekken wat je allemaal met zo'n ding kan. Vandaar dat de Behringer me een leuke intro lijkt. Als dat ding ooit nog komt dan uiteraard.

Ik klaag graag over Behringer maar de Neutron is een toffe bak, ooit verkocht maar mis de delay het meest.

Weet iemand een BBD module met een vergelijkbare sound?

Er zitten 2 Coolaudio v3205-chips in. Voor eurorack zie ik Volt-a-tone Delay+. Wil je cheap en snel, dan heeft Behringer de VD400 (pendaal) met 1 v3205, klinkt heel vergelijkbaar maar heeft maar de helft van de delaytijd (300ms vs 600ms).

Een easel (of een 208 module) zijn wel echt inspirerende synths. Ik gebruik ze graag en ze klinken als een klok. Ze zijn helaas wel prijzig.

Een easel (of een 208 module) zijn wel echt inspirerende synths. Ik gebruik ze graag en ze klinken als een klok. Ze zijn helaas wel prijzig.
Dat houdt mij tegen anders had ik er zeker 1 gehad. Wellicht de nieuwe Ziggy eens proberen. Weliswaar geen Easel maar toch. Wie weet heeft het een idee en is het een leuke synth op zich met een vriendelijker prijskaartje

Die hellbabe heeft optische controlle over de vca die nieuwe lijkt een potmeter te zijn en een filter met een inductor. Zoals een dunlop wah wah.
Klinken allebij prima

BCR32 is uit :) Hoeveel jaar heeft dat wel niet geduurt...nu bij thoman preorder:

1787036559740.png

Back