Jawel, en die heb ik ook (ooit eens meegekomen in een V Collection). Maar ik vind het niet uitnodigen.Heeft auturia niet een goede software variant waarmee je ongeveer hetzelfde kan doen? Buiten hands on uiteraard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jawel, en die heb ik ook (ooit eens meegekomen in een V Collection). Maar ik vind het niet uitnodigen.Heeft auturia niet een goede software variant waarmee je ongeveer hetzelfde kan doen? Buiten hands on uiteraard.
Snap ik wel. Hands on blijft het leukste. Wellicht is er ergens een plek waar je er een kan proberen?Jawel, en die heb ik ook (ooit eens meegekomen in een V Collection). Maar ik vind het niet uitnodigen.
Ik heb er mee gespeeld op Superbooth en dat vond ik wel leuk, maar het vergt meer tijd om echt te ontdekken wat je allemaal met zo'n ding kan. Vandaar dat de Behringer me een leuke intro lijkt. Als dat ding ooit nog komt dan uiteraard.Snap ik wel. Hands on blijft het leukste. Wellicht is er ergens een plek waar je er een kan proberen?
Ik klaag graag over Behringer maar de Neutron is een toffe bak, ooit verkocht maar mis de delay het meest.
Weet iemand een BBD module met een vergelijkbare sound?
Dat houdt mij tegen anders had ik er zeker 1 gehad. Wellicht de nieuwe Ziggy eens proberen. Weliswaar geen Easel maar toch. Wie weet heeft het een idee en is het een leuke synth op zich met een vriendelijker prijskaartjeEen easel (of een 208 module) zijn wel echt inspirerende synths. Ik gebruik ze graag en ze klinken als een klok. Ze zijn helaas wel prijzig.
+1Een easel (of een 208 module) zijn wel echt inspirerende synths. Ik gebruik ze graag en ze klinken als een klok. Ze zijn helaas wel prijzig.
Hoeveel jaar heeft dat wel niet geduurt...nu bij thoman preorder:Januari 2021. Niet slecht voor een Behringer product.BCR32 is uitHoeveel jaar heeft dat wel niet geduurt...nu bij thoman preorder:
“Available in several months”
![]()

OptimistCool, zet ik op mijn verlanglijst voor 2029.